موبایلهواوی

اولین تصویر لورفته از هواوی پی40 پرو منتشر شد

با وجود تحریم‌های گوگل علیه هواوی، این شرکت طبق شواهد قصد دارد پرچمدار جدید خود را تحت عنوان پی40 پرو معرفی کند. حال جدا از مشخصات فنی احتمالی که روز گذشته در توییتر منتشر شد، یک تصویر از این گوشی هم منتشر شده که می‌تواند اطلاعات جزیی را درباره پرچمدار جدید هواوی فاش کند.

این رندر که توسط وبسایت چینی GizChina منتشر شده، کمک می‌کند تصوری ناچیز از ظاهر این گوشی داشته باشیم. این رندر در اصلی نمایی از لبه سمت راست هواوی پی40 پرو را نشان می‌دهد.

تصویر لورفته پی40 پرو هواوی

اگرچه تصویر بالا از روزلوشن پایینی برخورار است اما کمک می‌کند به یک سری نتیجه‌گیری‌ها درباره پرچمدار جدید هواوی برسیم و آن را به مجموعه‌ مشخصات فنی لو رفته این گوشی اضافه کنیم.

در این تصویر می‌توان برآمدگی جزیی دوربین پی40 پرو را مشاهده کرد و نتیجه گرفت پرچمدار جدید هواوی به لنز لیکا پنج‌گانه مجهز خواهد شد. در توییت روز گذشته یک فاش‌کننده چینی هم آمده بود که سیستم دوربین پی40 پرو به سنسور سونی مدل IMX686، سنسور 20 مگاپیکسلی اولتراواید، لنز تله 12 مگاپیکسلی و لنز ماکرو مجهز خواهد بود.

غیر از احتمالات درباره دوربین، نمی‌‌توان اطلاعات دیگری را از این تصویر به‌دست آورد. البته این احتمال وجود دارد که همانند پی30 پرو، دکمه تنظیم و پاور در لبه سمت راست این گوشی قرار گرفته باشد.

از دیگر احتمالاتی که از روز گذشته به آن پرداخته شده، نمایشگر اولد آبشاری است. حال باید دید هواوی در سال 2020 میلادی از این گوشی بالاخره رونمایی می‌کند یا خیر.

منبع
Tech Crunch

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا