سامسونگ

سهم 74 درصدی سامسونگ از بازار گوشی‌های هوشمند 5G

فرمانروایی سامسونگ بر بازار گوشی‌های هوشمند بر کسی پوشیده نیست و اکنون طبق آخرین گزارش‌ها، این شرکت توانسته سیطره خود را در بازار گوشی‌های 5G نیز بکشاند.

از میان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، سامسونگ توانست بیشترین سهم از این سفره پهن‌شده را به خود اختصاص دهد به طوری که در سه ماهه اخیر، 74 درصد از فروش گوشی‌های 5G را از آن خود کرد. طبق گزارش مرکز تحقیقاتی HIS Markit، سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2019، بالغ بر 3.2 میلیون گوشی 5G را در بازار به فروش رساند.

در مجموع، حدود 4.3 میلیون گوشی 5G در این بازه زمانی عرضه شد که اگرچه درصد فروش این شرکت از 83 به 74 درصد رسید، اما تعداد گوشی‌های فروخته‌شده این شرکت به نسبت سه ماهه دوم امسال، حدود یک و نیم میلیون میلیون دستگاه افزایش یافت.

بعد از سامسونگ، شرکت ال‌جی را ‌می‌بینیم که توانسته در سه ماهه سوم 2019، با فروش 400 هزار دستگاه گوشی 5G، سهم 10 درصدی از این بازار را به خود اختصاص دهد. هر دو شرکت به عنوان اولین پیشگامان تولید گوشی‌های 5G محسوب ‌می‌شوند.

گفتنی است مدل 5G گلکسی نوت 10 پلاس، به عنوان پرفروش‌ترین اسمارت فون لقب گرفت و حدود 1.6 میلیون دستگاه از این گوشی به فروش رفت.

جاسی‌هانگ، از تحلیلگران مرکز تحقیقاتی HIS Markit معتقد است که سامسونگ در حال تعبیه فناوری 5G در مدل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند خود است که از جمله آن‌ها ‌می‌توان به گلکسی A90 و گلکسی فولد اشاره کرد. درواقع، ترکیبی از نمایشگر تاشو و فناوری 5G در گلکسی فولد، ‌می‌تواند تجربه جدید و متفاوتی از کار با اسمارت فون‌ها را برای کاربران به ارمغان آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا