اپل

احتمال رونمایی از آیفون 9 تا چند هفته دیگر

سال‌هاست که اپل از اعداد برای نام‌گذاری برند خود استفاده می‌کند که از آیفون 4 شروع شد و به آیفون 11 رسید. در این میان اما جای عدد 9 در نام‌گذاری آیفون‌های این شرکت خالی بود چرا که بعد از آیفون 8، اپل مستقیما آیفون ایکس یا همان 10 را انتخاب کرد و خبری از آیفون 9 نشد.

اما امروز شنیده‌ها حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد تا این عدد و یا بهتر بگوییم آیفون 9 را نیز به جمع اسمارت فون‌های خود اضافه کند.طبق گزارش یک منبع خبری معتبر، اپل قصد دارد تا در اوایل سال 2020 میلادی یعنی تا چند هفته دیگر، از یک آیفون مجهز به نمایشگر 4.7 اینچی، قابلیت سنسور اثر انگشت تاچ آیدی و پردازنده A13 رونمایی کند.

گفته می‌شود که تغییری را در طراحی این مدل شاهد نخواهیم بود و این محصول، دقیقا شبیه به آیفون 8 تولید خواهد شد. چنین اطلاعاتی برای طرفداران برند اپل، کمی‌آشنا به نظر می‌رسد چراکه چند ماهیست که شنیده‌هایی در خصوص محصول جدید این شرکت به گوش می‌رسد که تقریبا به همین مشخصات مجهز خواهد بود.

محصولی که نسل جدید گوشی‌های آیفون SE اپل خواهد بود و نام آیفون SE 2 را برای آن پیش‌بینی کرده‌ بودند. اما به گفته این منبع خبری، آیفون جدید کوپرتینو نه با این نام، بلکه تحت عنوان آیفون 9 معرفی خواهد شد.

اگرچه هنوز اپل واکنشی را در خصوص این شایعات و گوشی‌های سال 2020 خود نشان نداده اما به احتمال فراوان محصول مورد انتظار علاقمندان برای اوایل سال آینده میلادی، همان آیفون 9 خواهد بود و بدین ترتیب، جای خالی عدد 9 نیز در میان برندهای این شرکت پُر خواهد شد.

گفتنی است اولین گوشی آیفون در سال 2007 عرضه شد اما این شرکت برای اولین بار در سال 2010 و از آیفون 4، استفاده از اعداد را در دستور کار خود قرار داد.

 

منبع
INC

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا