تکنولوژی

بیشترین تعداد دوربین‌های مداربسته امنیتی در کدام کشورهاست؟

با توجه به گسترش اقدامات دولت‌های برای زیر نظر گرفتن مردم، شرکت تحقیقاتی PreciseSecurity با انتشار گزارشی، فهرستی از کشورهای با بیشترین میزان استفاده از دوربین‌های مداربسته امنیتی را منتشر کرد.

طبق گزارش این مرکز، چین با نصب 200 میلیون دوربین برای جمعی 1.39 میلیاردی خود، در صدر این فهرست قرار دارد. به دنبال آن، آمریکا جای گرفته که از 50 میلیون دوربین برای نظارت بر جمعیت 327 میلیونی خود بهره می‌گیرد.

بر این اساس، کشور آمریکا بیشترین تعداد دوربین را بر هر فرد اختصاص داده به طوری که با یک محاسبه ساده و تقسیم جمعیت کشورها بر تعداد این دوربین‌ها می‌توان دریافت که این کشور 15.36 دوربین را برای هر صد آمریکایی در نظر گرفته؛ این در حالیست که این تعداد دوربین برای هر صد نفر چینی 14.36 است.

شرکت PreciseSecurity در این رابطه نوشت که منظور آن از دوربین‌های مداربسته امنیتی، دوربین‌هایی هستند که برای اهدافی همچون امنیتی، مانیتورینگ و زیرنظر گرفتن افراد بکار گرفته می‌شوند. در این فهرست، جای کشورهای روسیه، هند و بزریل خالیست به گفته این شرکت، اطلاعات ثبت‌شده مربوط به دوربین‌های این کشور تنها محدود به چند شهر بود و امکان برآورد کلی وجود نداشت.

بیشترین تعداد دوربین‌های مداربسته امنیتی در کدام کشورهاست؟

اگر بخواهیم به تعداد دوربین‌های امنیتی نصب‌شده در شهرهای مختلف جهان و در ازای هر 100 نفر اشاره کنیم، چین در این زمینه پیشتاز است به طوری که از میان 10 شهر جهان با بیشترین تعداد این دوربین‌ها، 8 شهر متعلق به چینی‌هاست و دو شهر دیگر لندن و آتلانتا هستند که به ترتیب در رده‌های ششم و دهم قرار دارند.

بیشترین تعداد دوربین‌های مداربسته امنیتی در کدام کشورهاست؟

 

 

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. بازتاب: ขายบ้าน

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا