موبایل

موتورولا وان هایپر با دوربین سلفی پاپ آپ رونمایی شد

شرکت موتورولا ساعاتی پیش از گوشی میان‌رده «وان هایپر» رونمایی کرد. البته وان هایپر چیزی فراتر از یک گوشی میان رده است چراکه شرکت در این دیوایس از قابلیت‌های بی‌نظیری استفاده کرده که در گذشته شاهد آنها نبوده‌ایم.

وان هایپر اولین گوشی شرکت موتورولا است که در آن از دوربین سلفی پاپ‌آپ استفاده شده. این سنسور 32 مگاپیکسلی، قوی‌ترین سنسور به‌کاررفته در بین تمامی گوشی‌های موتورولا نیز محسوب می‌شود.

همچنین در پشت گوشی نیز از سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی استفاده شده که در کنار آن یک لیزر فوکوس اتوماتیک هم دیده می‌شود. سنسور دومی که در قسمت پشتی بدنه به‌کارگرفته شده، سنسور 8 مگاپیکسلی اوتراواید با زاویه دید 118 درجه است. همچنین سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی این دوربین قادر است ویدیوها را با رزولوشن 2160p با نرخ 30 فریم بر ثانیه ثبت کند. البته امکان فیلمبرداری با رزولوشن 1080p و نرخ 30 فریم بر ثانیه نیز ممکن است.

موتورولا وان هایپر

موتورولا در وان هایپر از نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 1080p+ و ضریب 19:9 استفاده کرده است. این نمایشگر ال‌سی‌دی در کناره‌ها و قسمت پایین از حاشیه بسیار کمی برخوردار است.

موتورولا وان هایپر

علاوه بر این، وان هایپر اولین گوشی شرکت موتورولا است که در آن از تکنولوژی «Hyper Charging» استفاده شده است. به لطف این تکنولوژی کاربر می‌تواند با 10 دقیقه شارژ، بیش از 12 ساعت از وان هایپر استفاده کند. البته شارژر 45 واتی به‌صورت جداگانه به‌فروش می‌رسد و درون جعبه از یک شارژر عادی 15وات استفاده شده است. لازم به ذکر است باتری وان هایپر 4500 میلی‌آمپر ظرفیت دارد.

سخت‌افزار و قیمت

در زیر پوسته وان هایپر، موتورولا از چیپست اسنپدراگون 675 استفاده‌ کرده که این چیپست قبلا در گوشی‌های «زد4» و «زوم» نیز به‌کارگرفته شده بود. در کنار این چیپست، موتورولا رم 4 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی را برای کاربران در نظر گرفته است. البته امکان افزایش حافظه با استفاده از رم میکرو‌اس‌دی تا 1 ترابایت مهیا شده است.

موتورولا از امروز در بازار ایالات متحده و برزیل با قیمت 400 دلار عرضه می‌شود. این گوشی در حال حاضر به رنگ آبی اقیانوسی عرضه می‌شود اما در آینده نزدیک در رنگ‌های قرمز و بنفش ارکید نیز روانه بازار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا