اپل

افزایش دوبرابری تولید ایرپاد پرو بدلیل استقبال بالای خریداران

زمانی که اپل برای اولین بار از ایرپادهای خود رونمایی کرد، بسیاری از کارشناسان و همینطور کاربران این محصول را به سخره گرفته و سرنوشتی جز شکست را برای آن متصور نبودند. اما طولی نکشید که خلاف ادعای آن‌ها‌ ثابت شد و ایرپادهای اپل به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات در طی سال‌ها‌ی اخیر، خود را در دل کاربران جا کردند.

حال طبق آخرین گزارش‌ها‌، به نظر می‌رسد که استقبال خریداران از نسل جدید این محصول که تحت عنوان ایرپاد پرو شناخته می‌شود، فراتر از پیش‌بینی‌ها‌ی اپل بوده و این شرکت را محبور کرده تا میزان تولید خود را دو برابر کند.

گزارش وب‌سایت Nikkie نشان می‌دهد که اپل قصد دارد تا تولید ماهانه خود را از یک میلیون به دو میلیون جفت ایرپاد در ماه افزایش دهد. البته هنوز اطلاعاتی در خصوص میزان فروش ایرپاد پرو تا به امروز در دست نیست، اما افزایش دوبرابری تولید نشان از محبوبیت این محصول نزد کاربران گجت‌ها‌ی هوشمند دارد.

برای آن دسته از کاربران که اطلاعات چندانی در خصوص این محصول در اختیار ندارند، باید بگوییم که ایرپاد پرو در ماه گذشته میلادی به بازار عرضه شد و نسخه ارتقایافته‌ای از ایرپادپرو سال گذشته به شمار می‌رود.

مهندسان اپل، تغییرات محسوسی را در این گجت اعمال کرده‌اند که نتیجه آن را می‌توان در ارتقای کیفیت صدای خروجی و همچنین قابلیت‌ها‌یی همچون حذف نویز و یا صداهای مزاحم اطراف مشاهده کرد. اگرچه شرکت‌ها‌ی رقیب اپل، نسخه‌ها‌ی مشابهی را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند، اما ایرپاد پرو علی‌رغم تمامی‌این‌ها‌ و حتی قیمت بالاتر خود نسبت به برخی از محصولات مشابه، همچنان جایگاه خاصی نزد علاقمندان دارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا