اپل

پیش‌بینی‌‌های موسسه «Barclays» از آیفون‌ 12

منتظر رم و سنسورهای بیشتر در آیفون‌های 2020 باشید

تنها دو ماه از معرفی آیفون 11 گذشته و فعلا راه زیادی تا رونمایی از آیفون 12 داریم. با این وجود شایعات و انتظارات درباره پرچمداران 2020 اپل از همین حالا آغاز شده‌اند. از جمله این احتمالات می‌توان به میزان رم و سنسورهای جدید آیفون‌های 2020 اشاره کرد.

طبق گزارش وبسایت MacRumors، تحلیل‌گران موسسه Barclays پیش‌بینی می‌کنند که دو نسخه پرو «آیفون 12» با 6 گیگابایت رم عرضه شوند. این یعنی 2 گیگابایت رم بیشتر در مقایسه با نسخه‌های فعلی.

علاوه بر این، بر اساس صحبت‌های انجام شده با زنجیره‌های تامین اپل، احتمالا در آیفون‌های سال آینده شاهد به‌کارگیری سنسور سه‌بعدی در پشت گوشی و همچنین مودم 5G باشیم.

آیفون 12 عادی اما با همان 4 گیگابایت رم عرضه می‌شود و هنوز مشخص نیست که در نسخه ارزان قیمت آیفون 12 نیز از مودم 5G استفاده می‌شود یا خیر.

حال اگر این شایعات و احتمالات حقیقت داشته باشند، آیفون‌های 2020 با یک جهش بزرگ عرضه خواهند شد. حتی این احتمال وجود دارد که در نمایشگر آیفون‌های سال آینده شاهد نوآوری‌هایی در بخش نمایشگر نیز باشیم. برای مثال گفته می‌شود آیفون 12 با نمایشگر 120 هرتزی و ناچ کوچکتر روانه بازار خواهد شد.

بازگشت آیفون SE 2

در گزارش این تحلیل‌گران همچنین آمده که آیفون SE 2 از سال آینده روانه بازار می‌شود و اپل قصد دارد تولید آن را از فوریه سال 2020 آغاز کند.

این یعنی آیفون SE 2 از مارس سال آینده رسما توسط اپل عرضه خواهد شد. همچنین این انتظار وجود دارد که آیفون SE 2 با قیمت پایه 399 دلار معرفی شود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تماشا کنید: تبدیل Mi 9 شیائومی به بهترین گزینه برای عاشقان دنیای گیم گفت:

    نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    پوکو ایکس 3 شیائومی از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند

    بررسی و نظرات کاربران در مورد گوشی شیائومی 12 اولترا – Xiaomi 12 Ultra

    هواوی و شیائومی گوشی‌ هایی با نمایشگر خمیده می‌سازند

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا