مایکروسافت

عرضه هدفون‌های «سرفیس ایربادز» به تاخیر افتاد

قرار بود هدفون‌های بی‌سیم «سرفیس ایربادز» امسال عرضه شوند اما حالا شرکت مایکروسافت اعلام کرده که سرفیس ایربادز تا بهار سال 2020 وارد بازار نخواهند شد. مشکل اصلی تولید این محصول است که زمان زیادی می‌برد و پانوس پانای مدیر بخش تولید در این رابطه گفته که گاهی اوقات تولید این محصول از زمان برنامه‌یرزی شده بیشتر طول می‌کشد. از این رو شرکت عرضه رسمی این محصول را به بهار 2020 موکول کرده است.

پانای دقیق اعلام نکرده که چرا عرضه این هدفون با تاخیر 4 ماهه مواجه شده اما به‌نظر می‌رسد تولید و تست‌های لازم طبق برنامه پیش نرفته است. مایکروسافت قصد دارد در این تاریخ سرفیس ایربادز را در دو رنگ سفید و طوسی روانه بازار کند.

سرفیس بادز 249 دلاری هم در زمینه پخش موسیقی و هم زمینه ضبط و انتقال صدا به خوبی عمل می‌کنند و طراحی مدرن و پیشرفته‌ای نیز دارند. مایکروسافت همچنین امکان استفاده از اپلیکیشن‌های آفیس با استفاده از دستورات صوتی را نیز به این هدفون اضافه کرده است. درون هریک از ایربادزها دو میکروفون به‌کار رفته که در هنگام مکالمات تلفنی نویز محیط را تا حدودی کاهش می‌دهند. همچنین با لمس و کشیدن انگشتان روی بخش‌هایی از هدفون‌ها، کنترل موزیک نیز امکان‌پذیر است.

همچنین انتظار می‌رود مایکروسافت در تعطیلات سال نو میلادی دو محصول جدید خود یعنی سرفیس نئو و سرفیس Dou را نیز عرضه کند.

منبع
The Verge

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا