اپل

آیفون 12 پرو و پرو مکس مجهز به رم 6 گیگابایتی عرضه می‌شوند

چندی پیش، آیفون‌ها‌ی 2019 وارد بازار شدند و اکنون نوبت به انتشار خبرها و یا بهتر بگوییم شایعات پیرامون نسل جدید این گوشی‌ها‌ رسیده است. در همین رابطه اخیرا بلاین کورتیس، از کارشناسان مرکز تحقیقاتی Barclays اعلام کرد که آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس مجهز به رم 6 گیگابایتی عرضه خواهند شد.

چندی پیش وی به همراه برخی از همکاران خود به آسیا سفر کرد تا بازدیدی را از شرکت‌ها‌ی تولیدکننده قطعات محصولات اپل دشته باشد. کارشناسان Barclays پس از بازگشت از این سفر اعلام کردند که آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس در مقایسه با مدل‌ها‌ی سال قبل به جای رم 4 گیگابایتی، از رم 6 گیگابایتی بهره خواهند برد.

همچنین، آن‌ها‌ مدعی شدند که این دو مدل گوشی آیفون علاوه بر حافظه رم 6 گیگابایتی، از سنسور سه بعدی ToF در دوربین پشتی و فناوری 5G پشتیبانی خواهند کرد. گفته می‌شود که مدل پایه آیفون 12 مجهز به رم 4 گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته هنوز به طور دقیق مشخص نشده که آیا این مدل نیز از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد یا خیر.

این تحلیلگران در ادامه عنوان کردند که اپل تولید آیفون SE 2 را نیز در دستور کار دارد و قرار است از فوریه سال آینده به خط تولید وارد شود. اسمارت فونی که شباهت زیادی به آیفون 8 خواهد داشت و علاوه بر برخورداری از تاچ آیدی، از تراشه قوی A13 و رم 3 گیگابایتی نیز بهره خواهد برد.

طبق آخرین شنیده‌ها‌، مدل‌ها‌ی آیفون 12 طبق روال همیشگی اپل، در ماه سپتامبر سال آینده معرفی خواهند شد که با این حساب، تقریبا 10 ماهی به این رویداد باقی مانده و باید منتظر ماند و دید که چه میزان از این اطلاعات تایید خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا