پوشیدنی هوشمند

مقاومت بیشتر در برابر نفوذ آب؛ ویژگی بارز نسل ششم اپل واچ

شرکت اپل برای اولین بار، قابلیت مقاومت در برابر آب را در نسل دوم اپل واچ تعبیه و عنوان کرد که ازین پس دارندگان ساعت‌های هوشمند این شرکت می‌توانند حتی در حین شنا نیز از این محصول استفاده کنند.

اما امروز مینگ-چی کو، تحلیلگر برجسته محصولات اپل اطلاعاتی را منتشر و ادعا کرده که ارتقای قابلیت ضدآب بودن بدنه اپل واچ جدید، ویژگی بارز این محصول خواهد بود. البته وی به طور دقیق مشخص نکرد که قابلیت مذکور، چگونه عمل خواهد کرد اما مدل‌های قبلی اپل واچ به گونه‌ای طراحی شده بودند که کاربر می‌توانست تا عمق 50 متری آب از آن‌ها استفاده کند.

حال و با استناد به ادعای کو می‌توان این چنین نتیجه گرفت که احتمالا نسل ششم اپل واچ در عمقی بیشتری از 50 متر دوام خواهد آورد. علاوه بر ارتقای قابلیت ضدآب بودن، این تحلیلگر عنوان کرد که اپل واچ جدید از عملکرد سریع‌تری نیز نسبت به نسخه‌های قبلی برخوردار خواهد بود.

بدین معنی که مهندسان اپل احتمالا از فناوری وایرلس ارتقایافته‌ای در این محصول پوشیدنی استفاده خواهند کرد که افزایش سرعت وای‌فای و سلولار را به دنبال خواهد داشت. اگرچه مینگ-چی کو در زمینه افشای اطلاعات، چهره‌ای شناخته‌شده محسوب می‌شود اما فعلا کمی‌زود است که بخواهیم در مورد محصولات جدید اپل که قرار است سال آینده معرفی شوند، با اطمینان خاطر اظهارنظر کنیم.

طبق پیش‌بینی‌ها و روالی که اپل در این سال‌ها در پیش گرفته، نسل ششم ساعت اپل واچ در اواخر سال 2020 و احتمالا به همراه آِیفون‌های جدید معرفی خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا