علمیکتاب

بهترین روش برای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم

یکی از مواردی که ذهن بسیاری از دانش آموزان ابتدایی و خانواده‌های آنها را به خود مشغول می‌کند قبولی در آزمون تیزهوشان ششم است. دانش آموزان برای قبولی در این آزمون تلاش زیادی می‌کنند و این موضوع برای خانواده‌ها نیز اهمیت زیادی دارد. کلاس‌های مختلف، معلمان خصوصی و ساعت‌های طولانی مطالعه در بین بسیاری از دانش آموزان در این پایه رایج شده است، اما این موارد به تنهایی نمی‌تواند تضمینی برای قبولی شما در آزمون تیزهوشان باشد.

حتی در بسیاری از موارد دانش آموزان پس از مدت کوتاهی خسته شده و تمایلی به ادامه مسیر ندارند؛ اما راه چاره چیست و چطور خانواده می‌تواند در طی کردن این مسیر به دانش آموز کمک کند. اگر شما هم دانش آموز ابتدایی دارید و می‌خواهید او را برای امتحانات تیزهوشان آماده کنید باید روش‌های آموزشی مناسب را در اختیار فرزندتان قرار دهید.

تیزهوشان ششم

بهترین روش آموزشی برای قبولی در آزمون تیزهوشان

یکی از بهترین روش‌ها استفاده از ویدیوهای آموزشی تیزهوشان ششم است. اگر شما در فضای مجازی جستجو کنید با حجم زیادی از این فیلم‌های آموزشی مواجه می‌شوید و تشخیص بهترین گزینه از سایر گزینه‌ها بسیار دشوار است.

همچنین هزینه‌های بالایی نیز باید برای استفاده از این ویدیوهای آموزشی پرداخت کنید که می‌تواند بار مالی زیادی را به خانواده‌ها تحمیل کند، اما در میان مدرسه مجازی آی نو با شعار سخت نگیر، یاد بگیر؛ و با هدف ایجاد عدالت آموزشی برای تمام دانش آموزان در سراسر کشور شرایطی را فراهم کرده است و به آنها این امکان را می‌دهد تا بتوانند از امکانات آموزشی این مدرسه به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

برای استفاده از آموزش ویدیویی دروس تیزهوشان ششم شما باید یک اشتراک خریداری کنید که می‌تواند به صورت یک ماهه، سه ماهه یا ۶ ماهه باشد. هزینه‌ای که باید برای خرید این اشتراک‌ها پرداخت کنید نسبت به سایر کلاس‌های آموزشی بسیار کمتر است و البته این دلیلی بر پایین‌تر بودن کیفیت فیلم‌های آموزشی نیست.

در این مدرسه مجازی برترین اساتید کشور مشغول به تدریس هستند و هزینه پایین تهیه فیلم‌های آموزشی امکانی است که مدیران این مدرسه مجازی برای دانش آموزان سراسر کشور عزیزمان ایران در نظر گرفته‌اند. شما می‌توانید با خرید یک اشتراک یک ماهه هر چقدر که تمایل داشتید از این فیلم‌های آموزشی استفاده کنید.

بهترین پکیج تیزهوشان

در حقیقت شما به نوعی از ویدیوهای آموزشی رایگان تیزهوشان ششم بهره‌مند می‌شوید؛ زیرا کیفیت مطالب و دسترسی نامحدود به فیلم‌های آموزشی در مدت اعتبار اشتراک شما به نوعی بیان کننده این است که شما در قبال پرداخت مبلغی بسیار منطقی به حجم وسیعی از اطلاعات دسترسی پیدا می‌کنید. آموزش ویدیویی دروس تیزهوشان ششم به دانش آموزان این امکان را می‌دهد که به راحتی برنامه‌های زمانی خود را برای استفاده از این فیلم‌های آموزشی هماهنگ کنند.

این مورد مزیتی است که کلاس‌های خصوصی از آن بی‌بهره‌اند. وقتی شما معلم خصوصی برای فرزندتان می‌گیرید باید زمان خودتان و فرزندتان را با زمان معلم هماهنگ کنید، در صورتی که برای استفاده از فیلم‌های آموزشی این محدودیت وجود ندارد.

مدرسه مجازی آی نو

علاوه بر این امکان تکرارپذیری جلسات در کلاس‌های خصوصی ممکن نیست اما در هنگام استفاده از فیلم‌های آموزشی دانش آموز به راحتی می‌تواند بارها و بارها یک مبحث را تماشا کند و وقتی مطالب را به طور کامل یاد گرفت به سراغ بخش بعدی برود. تمام این موارد با خرید یک بار اشتراک کلاس‌های تیزهوشان ششم امکان‌پذیر است.

اگر در مورد مبلغ اشتراک‌ها سوالی دارید می‌توانید به سایت مدرسه مجازی آی نو مراجعه کنید. همچنین در این سایت می‌توانید اطلاعات کاملی از نحوه تدریس اساتید به دست آورید. برای خرید اشتراک یک ماهه شما فقط مبلغ ۱۴۵ هزار تومان پرداخت خواهید کرد و به واسطه این اشتراک دسترسی به ویدیوهای آموزشی، کتاب درسی و بیش از ۲۰۰ اپیزود، نکته و تست برای دانش آموز فعال می‌شود. همچنین بیش از ۴ هزار دقیقه ویدیو نکته و تست تیزهوشان نیز در اختیار دانش آموز قرار می‌گیرد.

در اشتراک سه ماهه مبلغ پرداختی شما ۲۹۰ هزار تومان خواهد بود و برای اشتراک ۶ ماهه شما فقط ۴۹۰ هزار تومان پرداخت خواهید کرد. این مبلغ در مقابل بیش از ۴۰۰۰ دقیقه ویدیو نکته و تست آزمون تیزهوشان ششم مبلغ بسیار ناچیزی است و تقریباً رایگان به حساب می‌آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا