شبکه‌های اجتماعی

ابزار ویرایش ویدیو Reels؛ قابلیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام اینبار از تیک تاک تقلید می‌کند

اینستاگرام به‌تازگی یک ابزار ویرایش ویدیو را برای کاربران برزیلی منتشر کرده که برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن مشهور تیک تاک نیز در آن دیده می‌شود. این ابزار که Reels نام دارد، در حال حاضر در پلتفرم اندروید و آی او اس برای کاربران برزیلی عرضه شده است. هنوز اخباری راجع به اینکه ابزار Reels در دیگر کشورها نیز عرضه می‌شود، منتشر نشده است.

با استفاده از این ابزار، کاربر می‌تواند ویدیوهای 15 ثانیه‌ای ضبط کند و علاوه بر تغییر سرعت ویدیو، امکان انتخاب موزیک دلخواه و صدای دیگر ویدیوها برای استفاده روی ویدیو ضبط شده نیز وجود دارد. سپس کاربر می‌تواند ویدیوهای نهایی را در استوری یا پست به اشتراک بگذارند و یا از طریق دایرکت برای دیگر کاربران ارسال کنند. چنین قابلیتی‌ قبلا در اپلیکیشن تیک تاک نیز به‌کارگرفته شده بود.

استفاده از چنین ویژگی می‌تواند روش خوبی برای جذب بیشتر کاربر توسط اینستاگرام و رقابت هرچه بیشتر با اپلیکیشن تیک تاک باشد. تیک تاک اخیرا توانسته اخیرا توانسته محبوبیت زیادی در بین کاربران سراسر دنیا پیدا کند. اینستاگرام تجربه موفقی در کپی کردن قابلیت‌های اسنپ چت از جمله استوری‌های این پلتفرم در سال 2016 دارد.

در اینجا می‌توانید نگاهی کوتاه به قابلیت‌های ابزار Reels اینستاگرام داشته باشید.

وبسایت ورج هم در گذشته از این ویژگی با عنوان Scenes نام برده بود. اما حالا مشخص شده که این قابلیت Reels نام دارد و اینستاگرام حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده است.

به نظر می‌رسد حالا که تیک تاک با مانعی به نام سازمان رگولاتوری ایالات متحده مواجه شده، دیگر شبکه‌های اجتماعی محبوب مثل اینستاگرام می‌توانند از فرصت استفاده کنند و قابلیت‌هایی را که موجب افزایش شدید محبوبیت این برنامه شده در پلتفرم خود استفاده کنند و از نفوذ هرچه بیشتر این اپلیکیشن چینی در بین کاربران آمریکایی و دیگر کشورها جلوگیری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا