سامسونگ

هرآنچه در مورد سری گلکسی اس11 سامسونگ فاش شده است

شواهد حاکی از آن است که مهندسان سامسونگ، طراحی گوشی‌های جدید سری گلکسی اس 11 را نهایی کرده‌اند. اخیرا مشخص شده که ظرفیت باتری این گوشی ارتقا یافته و از سیستم دوربین سه گانه در قسمت پشتی این گوشی استفاده خواهد شد.

اما امروز، ایوان بلس، افشاگر معروف اطلاعات گوشی‌های هوشمند، جزییات بیشتری را از خانواده جدید کهکشانی‌ها منتشر کرده است که در ادامه به طور مفصل به آن‌ها خواهیم پرداخت.

گلکسی اس 11 پلاس با ابعادی بزرگ‌تر و قابلیت پشتیبانی از 5G عرضه می‌شود

سامسونگ هر سه مدل از گوشی‌های گلکسی اس 10 خود را مجهز به فناوری 4G LTE عرضه کرد و طولی نکشید که نسخه 5G این گوشی نیز به بازار عرضه شد. حال بر اساس آخرین شنیده‌ها، در سال 2020 نیز شاهد عرضه چندین مدل متفاوت از گلکسی اس 11 خواهیم بود.

مدل بزرگ‌تر که احتمالا گلکسی اس 11 پلاس نام دارد و جایگزین نسخه 5G گلکسی اس 10 خواهد شد، از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود که این مدل به نمایشگر 6.9 اینچی با لبه‌های منحنی و همچنین دوربین سه گانه مجهز خواهد بود. این در حالیست که گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس به ترتیب نمایشگرهای 6.4 و 6.75 اینچی را در خود جای داده‌اند.

هرآنچه در مورد گلکسی اس 11 سامسونگ فاش شده است

از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار برای پرچمدار جدید سامسونگ، بدنه کشیده‌تر دستگاه است. برخی منابع خبری نیز مدعی شده‌اند که این دستگاه به نمایشگری با نرخ فرش 90 یا 120 هرتزی مجهز خواهد بود تا بتواند با نمونه‌های مشابه رقیب همانند پیکسل 4 و یا وان پلاس 8 پرو جدید که هنوز معرفی نشده، رقابتکند.

عرضه گلکسی اس 11 در دو مدل 5G و 4G

پرچمدار دیگر سامسونگ  برایا سال 2020، گلکسی اس 11 نام دارد که جایگزین گلکسی اس 10 خواهد شد. اوان بلاس مدعی شده که سامسونگ در این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی به جای 6.1 اینچی استفاده خواهد کرد.

این نمایشگر از لبه‌های منحنی و بدنه‌‌ای کشیده برخوردار خواهد بود. همانند گلکسی اس 11 پلاس، این کهکشانی نیز مجهز به فناوری 5G عرضه خواهد شد که البته نسخه 4G آن نیز برای علاقمندان عرضه خواهد شد.

هرآنچه در مورد گلکسی اس 11 سامسونگ فاش شده است

خبری از نمایشگر کامپکت در گلکسی اس 11e نخواهد بود

اگر سامسونگ همچنان به حفظ مدل e اصرار داشته باشد و بخواهد گلکسی اس 11e را نیز همانند گلکسی اس 10e سال گذشته به بازار عرضه کند، احتمالا تغییراتی در آن اعمال می‌کند تا آن را به عنوان رقیبی برای آیفون 11 از لحاظ ابعاد و همینطور قیمت به بازار معرفی کند.

اوان بلاس در این رابطه گفت که سامسونگ به جای نمایشگر 5.8 اینچی Infinity-O از نمایشگری با ابعاد 6.2 یا 6.4 اینچی استفاده خواهد کرد. همچنین خبری از نمایشگر صاف یا همان فلت نخواهد بود و لبه‌های این گوشی نیز همانند گلکسی اس 11 و اس 11 پلاس، به صورت منحنی طراحی خواهد شد. انتظار می‌رود که گلکسی اس 11e نیز در دو مدل 5G و 4G رونمایی شود.

زمان رونمایی به احتمال فراوان و با استناد به گفته‌های اوان بلاس، چشم بادامی‌ها از سری جدید کهکشانی‌های خود در اواسط یا روزهای پایانی ماه فوریه رونمایی خواهند کرد. برخی شنیده‌ها نیز از معرفی این گوشی‌ها در نمایشگاه MWC 2020 و تاریخ 18 فوریه خبر داده‌اند.

هرآنچه در مورد گلکسی اس 11 سامسونگ فاش شده است

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا