اپل

آپدیت iOS 13.2.2 توسط اپل عرضه شد

به نظر مشکلات و باگ‌های نسخه جدید پلتفرم اپل، تمامی‌ندارد و این شرکت بعد از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر بسته شدن ناگهانی و سریع اپلیکیشن‌ها در بک‌گراند، آپدیتی جدید را برای رفع این باگ ارائه داد.

به جرات می‌توان  iOS 13 را یکی از پرباگ‌ترین نسخه‌های سیستم عامل iOS دانست که تاکنون عرضه شد. اپل چندی پیش iOS 13.2 را برای رفع باگ‌های گزارش‌شده، منتشر کرد و پس از دریافت این بروزرسانی توسط کاربران مشخص شد که مراجعه به اپلیکیشن‌هایی که در بک‌گراند در حال اجرا بودند، امکان‌پذیر نیست. بدین معنی که برنامه‌های در حال اجرا، به اجبار بسته شده و می‌بایست دوباره اجرا شوند.

با توجه به حجم زیاد گله و شکایت کاربران، اپل تصمیم به عرضه نسخه جدیدی از این پلتفرم گرفت که تحت عنوان iOS 13.2.2 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و مشکل مذکور را برطرف خواهد کرد. در توضیحات این بروزرسانی آمده که پس از دریافت آپدیت iOS 13.2.2، مشکل خارج شدن برنامه در حال اجرا از بک‌گراند رفع خواهد شد.

عرضه این آپدیت آغاز شده و اگر هنوز نوتیفیکیشنی بر روی نمایشگر گوشی‌تان ظاهر نشده، می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، این بروزرسانی را به صورت دستی دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا