موبایل

تاریخ عرضه موتورولا «وان هایپر» با دوربین سلفی پاپ آپ لو رفت

اوایل شهریور بود که اخباری راجع به گوشی جدید موتورولا با دوربین سلفی پاپ آپ منتشر شد و در ادامه مشخص شد که این گوشی «وان هایپر» نام دارد. با اینکه موتورولا تا کنون هیچ خبری در رابطه با این اسمارت‌فون منشتر نکرده اما به‌نظر می‌رسد این دیوایس به زودی وارد بازار خواهد شد.

روز گذشته سندی توسط کمیسیون ارتباطات ملی تایلند منتشر شد و با اینکه آن اشاره مستقیمی به موتورولا هایپر وان نشده اما از شماره مدل ذکر شده و با توجه به اطلاعات لو رفته قبلی می‌توان به این قضیه پی برد که این اطلاعات متعلق به موتورولا وان هایپر هستند.

 

موتورولا وان هایپر به صفحه نمایش 6.39 اینچی ال‌سی‌دی بدون حاشیه و ناچ و رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس مجهز است. در بخش سخت‌افزار هم این گوشی از چیپست اسنپدراگون 675، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. ضمنا در این دیوایس از باتری 3600 میلی‌آمپری و حسگر اثرانگشت در پشت بدنه استفاده شده است.

تاریخ عرضه موتورولا وان هایپر

در کنار سنسور اثرانگشت، موتورلا از لنز 64 مگاپیکسلی برای عکسبردرای و یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق استفاده کرده است. دروبین سلفی این گوشی هم 32 مگاپیکسلی بوده و به صورت پاپ آپ وارد عمل می‌شود.

موتورولا قصد دارد 21 آبان در لس‌آنجلس رویدادی را برگزار کند و از گوشی تاشو RAZR 2019 رونمایی کند. دقیقا مشخص نیست که در این مراسم شاهد معرفی وان هایپر هم خواهیم بود یا خیر.

تاریخ عرضه موتورولا وان هایپر

منبع: GSMArena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا