سامسونگ

سقوط ماهواره کوچک سامسونگ در ایالت میشیگان آمریکا

یک زوج آمریکایی روز شنبه با صحنه عجیبی در حیاط پشتی منزل خود مواجه شدند: لاشه یک ماهواره!

این زوج که در ایالت میشیگان آمریکا زندگی می‌کنند، دو روز پیش با صدای مهیبی مواجه میشوند و زمانی که به حیاط پشتی خانه می‌روند با لاشه یک ماهواره متعلق به شرکت سامسونگ مواجه می‌شوند. طبق شواهد این ماهواره در اصل به شرکت سامسونگ در اروپا و کمپین «اسپیس سلفی» گوشی‌های گلکسی اس10 5G تعلق دارد. البته این دستگاه یک ماهواره واقعی نیست و در واقع یک یک بالن پیشرفته است که از طریق آن کاربران اس 10 5G تصاویر خود را به فضا ارسال کرده‌اند.

طبق توضیحات سامسونگ، این بالن حاوی یک جعبه بوده که درون آن یک گوشی گلکسی اس10 5G قرار داشته است. پس از رسیدن بالن به ارتفاع 65 هزار متری از سطح زمین کاربران با ارسال سلفی‌های خود به این بالن، تصاویرشان روی نمایشگر اس10 داخل این بالن نمایش داده شده و دوربینی که روی بالن تعبیه شده، تصویر ارسالی کاربر را با پس زمینه فضا از آنجا برای کاربر ارسال می‌کرده.

هنوز مشخص نیست چرا این بالن شرکت سامسونگ در ایالت میشیگان سقوط کرده. این زوج همچنین یک جعبه آویزان به کابل‌های برق فشار قوی را نیز مشاهده کرده‌اند که احتمالا همان جعبه حاوی گلکسی اس10 و دوربینی باشد که در بالا راجع به آن توضیح دادیم.

سخنگوی سامسونگ علت سقوط این بالن را شرایط نامساعد آب و هوایی در منطقه فرود اعلام کرده است.

منبع: mashable

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا