اپل

احتمال عرضه آیفون SE 2 در اوایل فروردین

مینگ-چی کو، تحلیلگر سرشناس محصولات اپل مدعی شد که آیفون SE 2 در ماه ژانویه به مرحله تولید انبوه خواهد رسید و عرضه آن نیز در اواخر ماه مارس سال آینده میلادی (اوایل فروردین) کلید خواهد خورد.

وب پیشتر در پیش‌بینی‌های خود اعلام کرده بود که آیفون SE 2 در سه ماهه نخست 2020 و با قیمت پایه 399 دلار عرضه خواهد شد. از آنجایی که اپل، ماه مارس را برای عرضه محصولات نسبتا ارزان‌قیمت و رده‌متوسط خود در نظر می‌گیرد، احتمال تحقق این پیش‌بینی بسیار زیاد است.

اگر خاطرتان باشد، نسل اول آیفون SE در تاریخ 21 مارس 2016 رونمایی و پیش‌فروش آن نیز از 24 مارس آغاز شد. این گوشی در نهایت در تاریخ 31 مارس به دست خریداران رسید. مدل جدید این گوشی با حافظه ذخیره‌سازی بیشتر نیز در ماه مارس 2017 عرضه شد.

از جمله مشخصاتی که برای این گوشی پیش‌بینی شده، از این قرار است:

  • نمایشگر 4.7 اینچی
  • پردازنده A13
  • حافظه رم 3 گیگابایتی
  • حافظه داخلی 64  و 128 گیگابایتی
  • برخورداری از دکمه هوم
  • نبود تاچ سه بعدی
  • عرضه در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و قرمز

به اعتقاد کو، این گوشی از لحاظ ظاهری، شباهت نزدیکی به گوشی آیفون 8 خواهد داشت و می‌تواند گزینه مناسب و مقرون به‌صرفه‌ای بعد از مدل‌های آیفون 6 و 6 اس موجود باشد که بسیاری از ویژگی‌های گوشی‌های جدید آیفون را در خود جای داده است.

او می‌گوید که کاربران تمایل چندانی به قابلیت‌هایی همچون فیس آی‌دی و یا دوربین‌های چندگانه ندارند و آیفون SE 2 می‌تواند با همان تاچ آی‌دی و دوربین تکی پشتی خود، طرفداران بیشماری پیدا کند. این تحلیلگر پیش‌بینی کرد که بین 2 تا 4 میلیون دستگاه از آیفون SE 2 در بازار به فروش خواهد رفت.

از دیگر ویژگی‌هایی که برای این گوشی ذکر شده، می‌توان به طراحی آنتن جدید LCP اشاره کرد که می‌تواند فرآیند انتقال سیگنال را به شکل بهتری انجام دهد. گفته می‌شود که شرکت ال‌جی در تلاش است تا با عقد قراردادی با اپل، بتواند تولید نمایشگرهای LCD این گوشی را بر عهده بگیرد و اکنون این نمایشگر، در حال گذراندن آزمایش‌های نهایی خود است.

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا