اپل

«ایرپاد پرو» اپل احتمالا در 8 رنگ عرضه می‌شود

به‌روزرسانی: ایرپاد پرو اپل با قابلیت حذف نویز محیط ساعاتی پیش معرفی شد

ایرپاد پرو اپل قرار است در 8 رنگ مختلف از جمله سفید، مشکی و Midnight Green عرضه شود که با رنگ‌های آیفون 11 اپل هم‌خوانی دارند. این ادعای وبسایت «Economic Daily News» چین است که روز گذشته آن را به زبان چینی منتشر کرده است.

البته ترجمه ماشینی این مقاله چینی که توسط گوگل انجام گرفته، دارای بخش‌های نامفهومی است و به همین دلیل نمی‌توان منبع دقیق این خبر را تشخیص داد. در کل عرضه ایرپاد پرو در 8 رنگ کمی بیشتر حد انتظار به نظر می رسد اما اپل در گذشته سابقه تولید هدفون بیتس «سولو 3»  با ده‌ها رنگ مختلف را در کارنامه خود دارد.

در گزارش این وبسایت همچنین آمده که ایرپاد پرو اپل به سیستم حذف نویز محیط و مقاومت در برابر آب مجهز است. این ویژگی‌ها در بسیاری از شایعات چند هفته اخیر نیز رویت شده‌اند. همچنین یک تصویر در این مقاله دیده می‌شود که در قسمت جلویی ایرپاد پرو از نوعی پلاستیک استفاده شده که به احتمال زیاد وظیفه جلوگیری از ورود نویز محیط به درون گوش را بر عهده دارد.

رنگ ایرپاد پرو اپل

طبق ادعای برخی منابع، اپل قصد دارد ایرپاد پرو را در تعطیلات سال جدید میلادی عرضه کند اما در گزارش این وبسایت چینی آمده که احتمالا ایرپاد پرو اپل همین هفته آینده رونمایی شود.

این وبسایت در گذشته نیز ادعا کرده بود اپل قصد دارد ایرپاد جدید را در رنگ مشکی عرضه کند، اما آخرین نسل از ایرپاد با پشتیبانی از دستورات سیری، کیس شارژ وایرلس و باتری بهتر معرفی شد و خبری از رنگ مشکی در این هدفون نبود.

وبلاگ مشهور هندی «MySmartPrice» نیز بهمن سال گذشته مدعی شد اپل قصد دارد نسل جدید ایرپاد را با رنگ مشکی مات و قابلیت‌های جدید معرفی کند. حال با توجه به ادعای این دو وبسایت گمان می‌رود ایرپاد پرو اپل رنگ و ظاهری مشابه گلس پشتی آیفون 11 پرو داشته باشد.

رنگ ایرپاد پرو اپل

از آنجایی که ایرپاد پرو با قابلیت‌های پیشرفته‌تری عرضه می‌شود، بنابراین قیمت آن هم در مقایسه با ایرپادهای فعلی بیشتر خواهد بود. منابع احتمال می‌دهند نسل جدید هدفون‌های اپل با قیمت 259 دلار عرضه شوند که در مقایسه با هدفون‌های فعلی این شرکت 100 دلار گران‌تر خواهند بود.

حال باید منتظر ماند و دید اپل از ایرپاد پرو با رنگ‌ ها و قابلیت‌های جدید در رویداد اکتبر رونمایی می‌کند یا باید تا مارس سال آینده منتظر بمانیم.

منبع: Macrumors

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا