هوش مصنوعی

فراخوان انتخاب چهره برای روبات، جایزه ۱۳۰ هزار دلاری برای برنده

اگر چهره دوست داشتنی و مهربانی دارید پس شانس برنده شدن جایزه 130 هزار دلاری از طرف این شرکت روباتیک را نیز دارید. البته در صورتی که مایلید از چهره شما برای روبات جدید یک شرکت ناشناخته استفاده شود.

یک شرکت مهندسی بریتانیایی با نام «Geomiq» اخیرا اطلاعیه‌ای منتشر کرده و از افراد علاقه‌مند خواسته که تصویری از چهره خود را برای این شرکت ارسال کنند. این شرکت قصد دارد از چهره فرد برگزیده روی روبات انسان نمای جدیدش که با همکاری یک شرکت ناشناخته چینی در حال تولید است استفاده کند.

شرکت Geomiq به دنبال چهره‌هایی دلنشین است تا از آن بر روی روبات‌های انسان نمای جدیدی که به زودی با همکاری یک شرکت چینی تولید می‌‌شود ، استفاده کند. چهره فرد برگزیده احتمالا بر روی هزاران روبات انسان نما استفاده قرار خواهد گرفت.

شرکت Geomiq می‌گوید این روبات برای همراهی افراد سالخورده و تنها استفاده می‌شود و طراحی و تولید آن از 5 سال پیش کلید خورده است.

Geomiq می‌گوید شرکت اصلی سازنده این روبات یک شرکت خصوصی است که اخیرا سرمایه‌گذارهای خصصوی خود را در چین جذب کرده است. ماهیت دقیق این کمپانی همچنان نامعلوم است.

در بیانیه این شرکت به پارامترهای مورد نیاز از جمله سن و جنسیت، برای ارسال تصویر به این کمپانی اشاره نشده و تنها گفته شده که افراد علاقه‌مند با ارسال تصویر چهره خود از طریق ایمیل، شانس دریافت جایزه 130 هزار دلاری را از طرف شرکت سازنده روبات خواهند داشت.

ظاهرا افراد برگزیده در مرحله اول، در جریان جزئیات کامل این پروژه قرار خواهند گرفت. طبق ادعای شرکت مهندسی Geomiq، دلیل اعلام نکردن جزئیات این پروژه، توافق محرمانه بین شرکت روبایتک چینی و سرمایه‌گذاران است.

منبع: سی‌نت

نوشته های مشابه

‫1,176 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا