اپل

امکانات جدید و تاریخ عرضه iOS 13.2

شواهد نشان می‌دهند که iOS 13.2 شامل امکانات متعددی است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به 60 ایموجی جدید اشاره کرد. اپل تابستان امسال این ایموجی‌ها را معرفی کرد و حالا قرار است همراه با iOS 13.2 برای کاربران عرضه شوند.

ایموجی‌های جدید اپل شامل چند «اسمایلی» جدید مثل اسمایلی خمیازه کشیدن، لباس غواصی یک تکه، آیتم‌های خوراکی و حیوانات جدید مثل فلامینگوف اورانگوتان و … می‌شوند. در کل تعداد ایموجی‌های عرضه شده توسط اپل در آی او اس 13.2 به عدد 59 رسیده که با در نظر گرفتن جنسیت  برخی از انها، تعداد کل ایموجی‌ها به 75 می‌رسد.

امکانات جدید و تاریخ عرضه iOS 13.2

جدا از ایموجی، آی او اس 13.2 شامل امکانات جدید برای اپلیکیشن Messages و دستیاری صوتی سیری نیز می‌شود. در این نسخه با استفاده از ایرپاد اپل کاربر می‌تواند پیام‌های متنی را به صورت صوتی دریافت و یا ارسال کند. دستیار سیری وظیفه تبدیل متن به صدا و بالعکس را بر عهده دارد. با استفاده از این ویژگی دیگر نیازی به نگاه کردن به صفحه نمایش برای مشاهده پیام نبوده و همچنین می‌توان بدون گفتن دستور «Hey Siri» به پیام دریافتی پاسخ صوتی داد.

آی او اس 13.2 شامل یک ویژگی حریم خصوصی برای دستیار سیری نیز می‌شود. در این ویژگی کاربر می تواند تعاملاتش با سیری را با اپل به اشتراک گذاشته و یا در صورت تمایل این ویژگی را غیرفعال کند.

اما مهم‌ترین ویژگی iOS 13.2 برای کاربران آیفون 11، تکنولوژی دیپ فیوژن (Deep Fusion) است. این ویژگی در اصل تکنولوژی جدید اپل برای پردازش تصاویر بوده که به‌صورت خودکار کیفیت تصاویر ثبت شده کاربران با آیفون های سری 11 را ارتقاء می‌دهد.

iOS 13.2 شامل تغییرات قابل توجه دیگری نیز می‌شود که از جمله آنها می توان به تغییر در تنظیمات صفحه هوم آیپد اواس، تغییرات ایرپلی برای تلویزیون‌ها و یک سری امکانات جدید در رابط کاربری اشاره کرد.

تاریخ عرضه iOS 13.2

به احتمال زیاد iOS 13.2 اواخر اکتبر یعنی یک هفته دیگر رسما برای تمامی کاربران عرضه شود. اپل در حال حاضر سومین نسخه بتا iOS 13.2 را منتشر کرده و نسخه چهارم نیز تا چند روز دیگر عرضه خواهد شد.

منبع: 9to5mac

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا