گوگل

نسل جدید پیکسل باد گوگل با قیمت 179 دلار معرفی شد

گوگل امروز و در خلال رویداد سخت‌افزاری ماه اکتبر، از سری جدید ایربادهای پیکسل باد خود رونمایی کرد. محصولی که ادامه‌دهنده راه پیکسل بادی خواهند بود که برای اولین بار در سال 2017 به بازار عرضه شدند.

پیکسل باد جدید اما بازمهندسی شده و نمونه کاملی از یک ایرباد وایرلس محسوب می‌شود. قرار است که این محصول با قیمت 179 دلار به بازار عرضه شود. گوگل در ساخت نسل دوم پیکسل باد، از کیس گردتر و تخم‌مرغی شکل استفاده کرده که در مقایسه با کیس مربعی‌شکل مدل قبلی خود، نمایی کاملا متفاوت دارد.

طبق گفته این شرکت، پیکسل باد جدید امکان دسترسی به قابلیت گوگل اسیستنت را بدون کمک گرفتن از دست، برای کاربر فراهم می‌کند؛ بدین معنی که دیگر نیازی به روشن کردن گوشی نخواهد بود و تنها با گفتن عبارت Hey Google، می‌توان از گوگل اسیستنت هر آنچه را که نیاز دارید، بپرسید.

قدرت ارتباطی بلوتوثی پیکسل باد جدید نیز ارتقا یافته و می‌توان حتی تا سه اتاق دورتر از گوشی نیز از این محصول استفاده و با گوشی ارتباط برقرار کرد. برای درک بهتر این قابلیت، گوگل اعلام کرد که این ارتباط با فاصله‌ای با فاصله یک زمین فوتبال هم برقرار خواهد بود.

پیکسل باد 2019 گوگل با گوشی‌های سری پیکسل و دیگر دستگاه‌های مجهز به اندروید 6 و بالاتر جفت خواهد شد. همچنین می‌توان این محصول را به لپ‌تاپ‌های مجهز به بلوتوث 4 و بالاتر و همچنین محصولات مبتنی بر پلتفرم iOS نیز متصل کرد.

گوگل گفته که طراحی این محصول از طراحی مبتنی بر اوریگامی‌پیچیده استفاده شده تا همه چیز در دل این ایرباد فیت شود و بسیار دقیق و بی‌دردسر در گوش قرار گیرد. پیکسل باد قادر است قرارگرفتن در گوش کاربر را به صورت خودکار تشخیص دهد و با استفاده از کنترل‌های لمسی نیز می‌توان موسیقی را پخش، آن را متوقف و یا صدای آن را تنظیم کرد.

گوگل اعلام کرده که برای ساخت پیکسل باد، گوش هزاران نفر اسکن شد تا بتوان محصولی را تولید کرد که برای فرم‌های مختلف گوشی مناسب و قابل استفاده راحت باشد. پیکسل باد قادر است تا چیزی حدود 5 ساعت، موسیقی را به طور مداوم پخش کند و با کمک کیس نیز می‌توان این مدت زمان را تا 24 ساعت ارتقا داد.

در قسمت پایینی این پیکسل باد، حفره کوچکی تعبیه شده تا کاربر بتواند در مواقع نیاز، صدای محیط پیرامون خود را بشنود. جالب آنجاست که پیکسل باد قادر است با توجه به شدت صدای پیرامون کاربر، صدای موسیقی در حال پخش را کم یا زیاد کند.

در زمان برقراری تماس‌های صوتی نیز، دو میکرووفونی که در دل هر کدام از بادها تعبیه شده‌اند، بر روی صدای کاربر تمرکز می‌کنند. به گفته گوگل، سیستمی‌در این پیکسل باد تعبیه شده که می‌تواند با توجه به لرزش فک کاربر، مشخص کند که کاربر در حال مکالمه است. بدنه پیکسل باد نیز در برابر تعریق و آب مقاوم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا