تکنولوژی

قابلیت‌های آی او اس 13 برای افزایش کیفیت تصاویر اینستاگرام

اپل با معرفی آی او اس 13 ویژگی‌ها و قابلیت های عکسبرداری جدیدی را به دیوایس‌های خود اضافه کرد و حالا با عرضه آیفون 11 هم قابلیت‌های تصویربرداری و محصولات اپل به اوج خود رسیده است. اما آی او اس 13 یک سری ویژگی‌ها را به اپلیکیشن دوربین و Photos اضافه کرده که می‌تواند کیفیت محتوای اینستاگرام شما را وارد یک مرحله جدید کند. حال چه اینفلوئنسر باشید چه یک کاربر عادی علاقه‌مند به عکاسی در اینستاگرام، این ویژگی‌ها مطمئنا به کار شما می‌آیند.

سازماندهی تصاویر

در نسخه جدید آی او اس شما می‌توانید تصاویر را با ترتیب و دسته‌بندی‌های مختلف مشاهده کنید. برای مثال تصاویر را می‌تاونید بر اساس سال ، ماه، روز و تمامی تصاویر ببینید. ضمنا یک ویژگی جدید دیگر هم به شما اجازه می‌دهد تصاویر ثبت شده را بر اساس وقایع به‌خصوس مشاهده کنید. این ویژگی برای افرادی که در اینستاگرام از پست‌های TBT و #FlashbackFridays استفاده می‌کنند بسیار کاربردی است. این قابلیت همچنین این امکان را می‌دهد که تصاویر قبل و بعد یک تصویر خاص را راحت‌تر دسته‌بندی کنید.

ابزارهای ویرایش جدید

در آی او اس 13 حالت پرتره به افکت‌های نوری جدید مجهز شده و همچنین نوار یک جدید که امکان تنظیم شدت نور تصاویر را به شما می‌دهد وجود دارد. همچنین ویژگی‌های قبلی همچنان برای ویرایش تصاویر در اختیارتان هستند. ضمنا زمانی که یک تصویر را برش می‌زنید (Crop) امکان تغییر پرسپکتیو آن هم وجود دارد.

ویرایش ویدیوها

تصاویر اما تنها محتوایی نیستند که کاربران در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند. بنابراین باید از بالا بودن کیفیت و جذابیت ویدیوهایی که در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید مطمئن شوید. ابزار جدیدی که در آی او اس 13 به‌کارگرفته شده، علاوه بر برش ویدیوها امکان تنظیم نور و شدت تابش و همچنین اضافه کردن فیلترهای مختلف را به شما می‌دهد.

این ابزار جدید آی او اس شما را تقریبا از دانلود دیگر اپلیکیشن‌های ویرایش ویدیو و تصاویر بی‌ نیاز می‌کند.

کاربران آیفون 11 البته قابلیت‌های عکسبرداری بیشتری در اختیار دارند که از جمله آنها می‌توان به تصویربرداری در حالت شب و استفاده از لنز اولتراواید برای ثبت تصاویر با زاویه بیشتر و سلفی‌های جذاب‌تر اشاره کرد.

منبع: سی‌نت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا