عکاسی

دوربین عکاسی پیشرفته A9 II سونی معرفی شد

سونی به تازگی از نسل جدید دوربین‌‌های پرچمدار سری A9 خود که طرفداران زیادی نیز در بازار دارد، رونمایی کرد. در ادامه به جزئیات دوربین A9 II این شرکت پرداخته‌ایم.

محصولی که نسخه‌ای ارتقایافته از مدل A9 به حساب می‌آید و قرار است به عنوان پرچمدار سونی در بازار، با دیگر مدل‌های هم‌رده خود رقابت کند. دوربین A9 II سونی از یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی فول فریم با قابلیت عکاسی متوالی با سرعت ۲۰ فریم بر ثانیه بهره می‌برد.

این یعنی، دوربین A9 II می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های بازار برای عکاسی از لحظات چالشی همانند عکاسی ورزشی و یا عکاسی از مجالس ازدواج باشد. از جمله تغییراتی که در این مدل اعمال و سبب تمایز آن با مدل قبلی شده، دو برابر شدن سرعت شاتر مکانیکی در A9II است که به ۱۰ فریم بر ثانیه رسیده است.

این دوربین می‌تواند با کمک لرزشگیر خود تا ۵.۵ استاپ، لرزش دست کاربر را روی حسگر خود خنثی کند. همچنین، مقاومت بدنه دوربین A9 II در برابر نفوذ آب و گردوغبار نیز ارتقا یافته است. به گفته سونی، مهندسان این شرکت از الگوریتم جدیدی در این دوربین استفاده کردند که منجر به ارتقای قابلیت ردیابی فوکوس خودکار شده است.

قابلیت‌های ارتباطی دوربین  A9 II نیز دستخوش تغییرات یا بهتر بگوییم بروزرسانی شده است؛ بدین معنی که در این دوربین شاهد بکارگیری درگاه گیگابیت اترنت به همراه USB-C 3.2 هستیم و پشتیبانی از وای‌فاید۵ گیگاهرتزی نیز به این دوربین اضافه شده است. با این ویژگی فرآیند انتقال اطلاعات از دوربین به سایر دستگاه، سریع‌تر انجام خواهد شد.

طبق اعلام شرکت سونی دوربین A9 II با قیمت ۴۵۰۰ دلار (برای بدنه) و از ماه نوامبر روانه بازار خواهد شد.

منبع: ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا