مایکروسافت

سرفیس لپتاپ 3 مایکروسافت رسما معرفی شد

مایکروسافت ساعاتی پیش و در جریان کنفرانسی اختصاصی، از جدیدترین محصول سخت‌افزاری خود تحت عنوان سرفیس لپتاپ 3 رونمایی کرد.

این محصول نسبت به مدل سال قبل یعنی سرفیس لپ تاپ 2 که تنها به نمایشگر 13.3 اینچی مجهز بود، از نمایشگر 15 اینچی نیز بهره می برد؛ بدین معنی که در دو مدل عرضه می شود و با سخت‌افزاری قوی‌تر و طراحی بدنه‌ای چشم‌نواز، می تواند گزینه مناسبی برای علاقمندان به برند سرفیس باشد.

مایکروسافت سرفیس لپتاپ 3
مایکروسافت سرفیس لپتاپ 3

مایکروسافت در سرفیس لپتاپ 3 از درگاه جدید USB-C استفاده کرده که امکان اتصال انواع داک استیشن ها و دستگاه های جدید مجهز به این قابلیت ارتباطی جدید را برای این لپ تاپ فراهم می کند. در دل بدنه این لپ تاپ باریکف از پردازنده نسل دهمی چهار هسته‌ای شرکت اینتل استفاده شده و که به گفته پانوس پانای، مدیر بخش محصولات مایکروسافت، سه برابر قدرت بیشتری را نسبت به مک‌بوک ایر اپل ارائه خواهد کرد.

رونمایی از سرفیس پرو 7 با پردازنده قوی‌تر و طول عمر باتری بیشتر

همچنین در مدل 15 اینچی سرفیس لپ تاپ 3 از تراشه AMD Radeon استفاده شده است.  این تراشه تحت عنوان «رایزن سرفیس ادیشن» شناخته می شود و به گفته مایکروسافت، سریع‌ترین پردازنده‌ای محسوب می‌شود که برای لپ‌تاپ های امروزی تولید شده است.

سختافزار سرفیس لپتاپ 3
سخت‌افزار سرفیس لپتاپ 3

از دیگر قابلیت های این محصول می توان به میکروفون های مجهز به قابلیت حذف نویز اشاره کرد. سرفیس لپ تاپ 3 از 22 اکتبر و با قیمت 999 دلار برای مدل 13 اینچی و 1199 دلار برای مدل 15 عرضه روانه بازار خواهد شد.

منبع: ورج

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا