مایکروسافت

رونمایی از سرفیس پرو 7 با پردازنده قوی‌تر و طول عمر باتری بیشتر

رویداد سخت‌افزاری مهرماه مایکروسافت بالاخره از راه رسید و مایکروسافت از جدیدترین دستگاه سری سرفیس پرو تحت عنوان سرفیس پرو 7 رونمایی کرد.

محصولی که تقریبا یک سال بعد از معرفی آخرین سرفیس مایکروسافت، قدم به عرصه وجود گذاشته و قرار است پرچمداری ردموندی‌ها در بازار محصولات دو در یک یا همان هیبریدی را به دوش بکشد. سرفیس پرو 7 به درگاه USB-C مجهز شده و قلم هوشمند سرفیس پن نیز که به قابلیت‌های جدید و متنوعی مجهز شده، بر جذابیت‌های آن می‌افزاید.

در خصوص مشخصه‌های سخت‌افزاری این محصول نیز باید گفت که مایکروسافت این امکان را برای خریداران فراهم کرده تا پردازنده نسل دهمی‌اینتل را در دل این دستگاه تعبیه کنند. حافظه اس‌اس‌دی این دستگاه نیز از 128 گیگابایتی تا یک ترابایت قابل تغییر و انتخاب خواهد بود.

رم‌های 4، 8 و 12 گیگابایتی نیز برای سرفیس پرو 7 ارائه می‌شود که با توجه به نیاز کاربر و هزینه‌ای که می‌خواهد برای این محصول پرداخت کند، قابل خرید است. سرفیس پرو 7 از یک نمایشگر 12.3 اینچی با رزولوشن 2736 در 1824 پیکسل و مجهز به فناوری پیکسل‌سنس و با نسبت ابعاد 3:2 برخوردار خواهد بود.

از جمله تفاوت این سرفیس پرو جدید با مدل سرفیس پرو 6 می‌توان به استفاده از پردازنده قوی‌تر، نمایشگر با کیفیت بالاتر، طول عمر باتری بیشتر اشاره کرد. این دستگاه با قیمت پایه 749 دلار و از 22 اکتبر روانه بازار خواهد شد.

سرفیس پرو 7 با پردازنده قوی‌تر و طول عمر باتری بیشتر معرفی شد

منبع: ورج

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا