آمازون

نسل سوم آمازون اکو با قیمت 99.99 دلار معرفی شد.

رویداد آمازون شب گذشته در شهر سیاتل آمریکا برگزار شد و این شرکت از محصولات متنوع خود رونمایی کرد که نسل جدید اسپیکرهای هوشمند اکو هم در بین آنها بودند. آمازون در جریان این رویداد از نسل سوم اسپیکر هوشمند آمازون «اکو» رونمایی کرد که طبق گفته این شرکت به لطف به‌کارگیری نئودیمیوم و یک ووفر 3 اینچی در آن از کیفیت صدای بالاتری نسبت به دو مدل قبلی برخودرار است.

آمازون اکو نسل سوم

آمازون ادعا می‌کند اسپیکر اکو نسل سوم از قدرت صدای بیشتری برخوردار است و در مقاسیه با نسخه‌های قبلی کیفیت صدا در درجات بالا و پایین به یک اندازه باکیفیت است. پارچه روی سطح اسپیکر تفاوتی نداشته و فقط رنگ جدید «آبی گرگ و میش» به آن اضافه شده است. آمازون اکو بدون تفاوت قیمت نسبت به مدل‌های قبلی عرضه می‌شود و پیش فروش این محصول از امروز آغاز شده است.

«دیو لیمپ» معاون بخش سخت‌افزار آمازون معتقد است اکو نسل سوم بهترین وسیله برای گوش دادن به موزیک‌های اچ‌دی سرویس آمازون موزیک است. «آمازون موزیک اچ‌دی» سرویس استریم موزیک جدید و با کیفیت آمازون است. البته در کنار اسپیکر اکو جدید، شرکت از اسپیکر «اکو استودیو» هم پرده برداری کرد که به گفته آماوزن باکیفیت‌ترین اسپیکر تولید شده توسط این شرکت خواهد بود.

اکو نسل سه با قیمت 99.99 دلار عرضه خواهد شد.

منبع: ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا