موبایل

شیائومی ردمی 8A شیائومی رونمایی شد

شیائومی که به زعم بسیاری از کارشناسان، به زودی سهم قابل‌توجهی از بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده جهان را از آن خود خواهد کرد، اخیر از گوشی جدید خود تحت عنوان ردمی 8A پرده برداشت.

در این گوشی از نمایشگر 6.22 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس استفاده شده و یک باتری 5000 میلی‌آمپری نیز انرژی مورد نیاز را به رگ‌های این اسمارت‌فون تزریق می‌کند. در قسمت جلویی، شاهد بکارگیری یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هستیم. در قسمت پشتی نیز یک دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 تعبیه شده است. پوشش محافظ صفحه گوریلا گلس 5 نیز از نمایشگر این گوشی در برابر آسیب‌ها و ضربات احتمالی محافظت می‌کند.

متاسفانه خبری از حسگر اثر انگشت در این گوشی نیست، اما در عوض کاربران می‌توانند از قابلیت بازگشایی از طریق اسکن چهره استفاده نمایند. پردازنده اسنپدراگون 439 نیز بار پردازشی این گوشی را به دوش می‌کشد. ردمی 8A در دو مدل مجهز به رم 2 یا 3 گیگایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی عرضه می‌شود. البته امکان ارتقای حافظه از طریق کارت میکرو اس‌دی نیز برای کاربران فراهم شده است.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به اندروید 9 پای با رابط کاربری MUIU 10 و برخورداری از درگاه USB-C و ورودی 3.5 میلیمتری هدفون اشاره کرد.

فروش ردمی 8A از تاریخ 8 مهرماه کلید خواهد خورد. طبق اعلام شیائومی، قیمت 91 دلار برای نسخه مجهز به رم 2 و حافظه 32 گیگابایتی تعیین شده و مدل مجهز به رم 3 و حافظه 32 گیگابایتی نیز با قیمت 98 دلار به دست خریداران خواهد رسید.

با ردمی 8A، سوگلی جدید شیائومی آشنا شوید

منبع: engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا