آمازون

حلقه هوشمند آمازون اکو لوپ رونمایی شد

رویداد سخت‌افزاری آمازون در سال 2019 به پایان رسید و علاقمندان به دنیای فناوری، با محصولات جدید این شرکت آشنا شدند. آمازون در این کنفرانس اختصاصی از محصولات سخت‌افزاری جدیدی از جمله حلقه هوشمند اکو لوپ پرده برداشت که در دسته‌بندی‌ها و مدل‌های مختلف در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

یکی از محصولات جدیدی که آمازون در این رویداد از آن پرده برداشت، اکو لوپ نام دارد. حلقه هوشمندی که از فریمی‌تیتانیومی‌ساخته شده و نسبت به رینگ‌های معمولی، اندکی بزرگ‌تر و ضخیم‌تر طراحی شده است. اکو لوپ از دو میکروفون بهره می‌برد که به گفته آمازون، کوچک‌ترین میکروفونی است که در دل محصولات سری آمازون اکو به کار رفته است.

کاربران می‌توانند این حلقه را از طریق اپلیکیشن الکسا به گوشی (اندروید یا iOS) خود متصل کرده و دستیار صوتی آمازون الکسا را از طریق فشردن دکمه کوچکی که بر روی حلقه تعبیه شده، فراخوانی کنند. همچنین کاربران می‌توانند با نزدیک کردن این حلقه به گوش، به تماس‌های دریافتی خود نیز پاسخ دهند.

یک موتور هپتیکی نیز در دل اکو لوپ جای داده شده که با فشرده شدن دکمه الکسا و یا دریافت نوتیفیکیشن‌های مربوط به پیام‌ها و یا تماس‌ها، ویبره می‌رود. کاربران می‌توانند این حلقه هوشمند آمازون را از طریق داک شارژ (که خود آن از طریق کابل میکرو USB شارژ می‌شود) شارژ کنند.  طبق گفته آمازون، اکو لوپ قادر است با یک بار شارژ، حدود یک روز کار کند.

این حلقه هوشمند در تعدادی محدود و با قیمت 129 دلار به فروش خواهد رفت.

منبع: ورج

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا