آمازون

اکو دات نسل چهارم آمازون با نمایشگر ال ‌ای ‌دی معرفی شد

در جریان رویداد دیشب آمازون در سیاتل این شرکت از نسل جدید اسپیکرهای هوشمند محبوب اکو رونمایی کرد. نسل چهارم اسپیکر هوشمند اکو دات شباهت زیادی به نسخه قبلی خود دارد اما در سری جدید این اسپیکر هوشمند، آمازون از یک نمایشگر ال‌ ای دی روی بدنه استفاده کرده است. این پنل وظیفه نمایش ساعت، تایمر، آلارم و حتی دمای محیط را بر عهده دارد.

نسل جدید اکو دات با نمایشگر ال ای دی

در قسمت آلارم زمانی که روی اکو دات جدید ضربه بزنید می‌توانید تاخیر 9 دقیقه‌ای آلارم را فعال کنید. اکو دات یکی از محبوب‌ترین اسپیکرهای هوشمند در سراسر دنیا است که بسیاری از کاربران از آن در اتاق خواب و مکان‌های کوچک استفاده می‌کنند.

امازون در جریان رویداد دیشب خود از محصولات متنوعی رونمایی کرد که نسل جدید اسپیکرهای هوشمند اکو هم در بین آنها دیده می‌شوند. آمازون همچنین از یک سری محصولات جدید که در گذشته شاهد آنها نبودیم نیز رونمایی کرده که از جمله آنها می‌توان به عینک هوشمند اکو فریم و هندزفری هوشمند اکو بادز اشاره کرد.

اکو دات نسل چهارم شرکت آمازون با قیمت 59.99 دلار عرضه می‌شود و پیش‌فروش این محصول هم از امروز آغاز شده است. البته فعلا زمان عرضه این محصول اعلام نشده است.

منبع: ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا