آمازون

آمازون اکوباد معرفی شد؛ زنگ خطری برای ایرپاد اپل

به زعم بسیاری از کارشناسان، آمازون با رونمایی از ایربادهای وایرلس جدید خود تحت عنوان اکوباد  (Echo Buds)، رسما برای اپل و محصول مرتبط این شرکت یعنی ایرپاد خط و نشان کشید.

آمازون از دو درایور آرماتور در این محصول استفاده کرده که می‌توانند ارتقای کیفیت صدای خروجی را به ارمغان آورند. به گفته این شرکت، اکوباد  می‌تواند با یک بار شارژ، تا چیزی حدود 5 ساعت استفاده متوالی روشن بماند.

این محصول همچنین از قابلیت نویز کنسلینگ یا همان حذف صداهای مزاحم اطراف نیز بهره می‌برد که با فناوری شرکت Bose همراه شده است. اکوباد  با دستیار صوتی الکسا، گوگل اسیستنت و یا سیری کار می‌کند.

آمازون همچنین اعلام کرده که قابلیت‌های جدیدی در آینده به اکوباد  اضافه خواهد شد که می‌تواند برای دارندگان این محصول قابل‌توجه باشد. برای مثال، کاربران می‌توانند در فروشگاه‌های مواد غذایی آمازون، از اکوباد و الکسا برای تعیین محل قرارگیری محصولی خاص کمک بگیرند و سریع‌تر به راهروی مورد نظر برسند.

از دیگر ویژگی‌های اکوباد می‌توان به قرارگیری سنسورهایی در این محصول اشاره کرد که می‌تواند بلافاصله پس از خارج شدن ایرباد از گوش، موسیقی در حال پخش را متوقف کند. همچنین می‌توان از طریق تپ و یا ضربه زدن آرام به بدنه اکوباد نیز دستوراتی را اجرا کرد؛ با دو بار ضربه زدن پشت سرهم، می‌توان قابلیت حذف نویز را فعال یا غیرفعال کرد و از اتفاقات محیط پیرامون مطلع شد. همچنین می‌توان با تپ کردن و نگه داشتن انگشت به دستیار صوتی گوشی (سیری یا گوگل اسیستنت) دسترسی پیدا کرد.

اکوباد آمازون از استاندارد IPX4 برخوردار است که خبر از مقاومت نسبی آن در برابر قطرات آب و یا تعریق کاربر می‌دهد.  این مصول با قیمت 129 دلار به فروش خواهد رفت و از 30 اکتبر روانه بازار خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا