اپلموبایل

اولین کالبد شکافی آیفون 11 پرو مکس

اولین تصاویر و ویدیو از کالبد شکافی آیفون 11 پرو مکس امروز منتشر شد. در این ویدیو که تسوط اکانت یوتیوب DChannel منتشر شده، به بررسی سخت افزار داخلی آیفون 11 پرو مکس پرداخته شده. باتری آیفون 11 پرو مکس از نوع 15.04 وات/ساعت است که حدود 25 درصد قدرتمندتر از باتری به‌کاررفته در آیفون 10اس مکس سال گذشته است. با این تفاسیر می‌توان گفت علت اصلی افزایش مدت زمان استفاده از آیفون 11 پرو با هر مرتبه شارژ در مقایسه با آیفون 10اس همین افزایش ظرفیت باتری است.

مقایسه آیفون 11 پرو با پرچمداران 2019 سامسونگ

اپل در مراسم معرفی مدعی شد آیفون 11 پرو مکس 5 ساعت بیشتر از آیفون 10اس مکس دوام باتری دارد. در تست‌های اولیه هم نتایج تفاوت 4 تا 5 ساعت را نشان می‌دهند که مهر تاییدی برا ادعای اپل است. البته این افزایش توان باتری می‌تواند به دلیل به‌کارگیری چیپ بیونیک A13 در آیفون‌های 2019 هم باشد. اپل می‌گوید چیپ A13 قدرتمندترین چیپ اسمارت‌فون در دنیا است.

کالبد شکافی آیفون 11 پرو مکس

نکته جالب بعدی در کالبد شکافی آیفون 11 پرو مکس اینکه باتری این آیفون به شکل حرف «L» الفبا انگلیسی طراحی شده است. البته باتری آیفون سال گذشته نیز به همین شکل بود اما با این تفاوت که باتری آیفون 10اس مکس به صورت دو تکه ساخته شده بود اما باتری آیفون جدید یکدست طراحی شده. ضمنا باتری آیفون 11 پرو مکس از ضخامت بیشتری برخوردار است.

تبلیغ محصولات کاهش وزن در اینستاگرام ممنوع شد

مدار منطقی کوچکتر

کالبد شکافی آیفون 11

نکته قابل توجه بعدی کوچکتر شدن مدار منطقی در آیفون 11 پرو مکس است که به شکل مستطیلی ساخته شده در حالی که مدار منطقی آیفون 10اس مکس به شکل «L» طراحی شده بود و این مسئله موجب شده اپل فضای بیشتری برای به‌کارگیری قطعات بزرگتر و قدرتمندتر در اختیار داشته باشد. به‌کارگیری دوربین سه گانه و ماژول «TrueDepth» در سسیتم فیس آیدی یکی از نتایج کوچکتر شدن مدارد منطقی آیفون 11 پرو مکس است.

منبع: ورج

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا