هواوی

لو رفتن تصاویر تمامی گوشی های سری میت 30 هوآوی

تنها چند روز قبل از مراسم هوآوی در شهر مونیخ آلمان، تصاویر تمامی گوشی های سری میت 30 هوآوی فاش شد. این تصاویر توسط فاش کننده مشهور «ایوان بلس» در توییتر منتشر شد و طبقه گفته‌های او، این تصاویر به میت 30، میت 30 پرو، میت 30 لایت و احتمالا نسخه پورش دیزایت میت 30 پرو تعلق دارند. باید دید هوآوی به لو رفتن تصاویر میت 30 عکس‌العملی نشان می‌دهد یا خیر.

میت 30 پرو

میت 30 پرو که در تصاویر پایین آن را مشاهده می‌کنید، قدرتمندترین گوشی سری میت 30 محسوب می‌شود. در عکس‌های لو رفته می‌بینیم که در قسمت بالایی این گوشی یک ناچ بزرگ مشابه آیفون 11 وجود دارد و البته لبه‌های کناری نمایشگر به صورت خمیده طراحی شده‌اند.

تصاویر لو رفته میت 30 پرو

هواوی فری‌باد 3 با قابلیت حذف نویز پیشرفته معرفی شد

این خمیدگی که به «حالت آبشاری» شهرت دارد به تازگی در گوشی مدل Nex 3 شرکت Vivo دیده شده بود. در پشت گوشی هم شاهد دوربین چهارگانه برند لیکا در یک قاب دایره‌ای شکل هستیم که در وسط بخش بالایی گوشی قرار دارند. طبق گفته‌های بلس، این سیستم دوربین از دو لنز 40 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص فاصله «ToF» تشکیل شده است.

میت 30 پرو

میت 30

دومین گوشی لورفته از این سری، میت 30 عادی است که ناچ صفحه آن در مقایسه با نسخه پرو کوچکتر شده است. گفته می‌شود دلیل کوچکتر شدن ناچ در میت 30 مجهز نبودن به سیستم تشخیص چهره است. ضمنا با توجه به این عکسها، میت 30 از دو سیم‌کارت به‌طور همزمان پشتیبانی می‌کند. هنوز تصاویری از بخش پشتی میت 30 منتشر نشده و نمی‌توان نظری راجع به سیستم دوربین این گوشی ارائه کرد.

28 شهریور ماه، زمان رونمایی از گوشی میت 30 هواوی

تصاویر لو رفته میت 30 هوآوی

همچنین انتظار می‌رود میت 30 و میت 30 پرو به چیپست کایرین 990 هوآوی مجهز شده باشند که از قابلیت‌های این چیپست می‌توان به مودم 5G داخلی آن اشاره کرد. با توجه به نشانگر 5G گوشه صفحه نمایش میت 30، می‌توان گفت نسخه 5G این گوشی نیز عرضه خواهد شد.

میت 30 لایت

میت 30 لایت هوآوی

میت 30 لایت اما خیلی متفاوت‌تر از تمامی گوشی های سری میت 30 طراحی شده. روی صفحه نمایش این گوشی تنها یک حفره ریز مختص دوربین سلفی دیده می‌شود و در پشت بدنه هم از سیستم دوربین با چینش مربعی شکل استفاده شده. ضمنا میت 30 لایت طبق ادعای ایوان بلس علاوه بر سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش به چیپست کایرین 810 میان رده نیز مجهز شده و از لحاظ مشخصات فنی شباهت زیادی به مدل «نووا 5i پرو» دارد.

میت 30 پرو پورش دیزاین

در پایان هم نوبت به نسخه پورش دیزاین میت 30 پرو می‌رسد که ظاهرا بدنه پشتی آن ترکیبی از چرم و گلس است. ایوان بلس عکس‌های این گوشی را در رنگ‌های مشکی و قرمز منتشر کرده است.

میت 30 پرو پورش دیزاین

میت 30 پورش دیزاین

جدا از طراحی ، نرم‌افزار این گوشی‌ها هم از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه گوگل اخیرا اعلام کرد هوآوی قادر به استفاده از اپلیکیشن‌های گوگل نخواهد بود. این تصمیم گوگل به دلیل تحریم هوآوی توسط دولت امریکا اتخاذ شد و شرکت‌های آمریکایی فعلا حق همکاری با هوآوی را ندارد. بر اساس این تصمیم گوگل، دارندگان این گوشی‌ها همچنین امکان دسترسی به پلی استور را هم نخواهند داشت. با اینکه گوشی‌های هوآوی در گذشته بدون نیاز به پلی استور سال‌ها در کشور چین دوام آورده‌اند اما باید دید کاربران اروپایی هوآوی هم می‌توانند با این مسئله کنار بیایند یا نه.

تاریخ معرفی گوشی وان‌پلاس 7T اعلام شد

هنوز هیچ جزئیاتی راجع به قیمت گذاری دیوایس‌های سری میت 30 منتشر نشده. قرار است گوشی‌های سری میت 30 روز پنجشنبه 28 شهریور در مونیخ رسما معرفی شوند. هوآوی فعلا هیچ واکنشی نسبت به لو رفتن تصاویر میت 30 نداشته است.

منبع: ورج

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا