تکنولوژینمایشگاه IFA 2019

هواوی فری‌باد 3 با قابلیت حذف نویز پیشرفته معرفی شد

هواوی امروز و در جریان رویداد ایفا 2019 با رونمایی از نسل جدید ایربادهای وایرلس خود به نام فری‌باد 3 که به قابلیت حذف نویز یا همان صداهای مزاحم اطراف مجهز شده، برای ایرپاد اپل خط و نشان کشید.

به گفته هواوی فری‌باد 3  اولین محصول در کلاس خود محسوب می‌شود که به قابلیت حذف نویز متفاوتی مجهز شده است که عملکرد آن با دیگر مدل‌های مشابه موجود در بازار فرق دارد. بدین معنی که در فری‌باد 3 برای حذف نویز، از یک مانع فیزیکی بین گوش کاربر و دنیای پیرامون وی استفاده نمی‌شود، چیزی که در اکثر مدل‌های کنونی مشاهده می‌شود.

قابلیت حذف نویز به کار رفته در فری‌باد 3 که به نام «اکتیور نیویز کنسلینگ» شناخته می‌شود در حذف صداهایی با فرکانس پایین همانند صدای حرکت خودروها و مواردی از این قبیل بسیار موفق عمل می‌کند.

این ایرباد از قابی دایره‌ای شکل بهره می‌برد و می‌تواند با یک بار شارژ، تا 4 روز روشن بماند. همچنین در صورت شارژ فری‌باد 3 از طریق این قاب، می‌توان تا 20 ساعت از آن استفاده کرد. هواوی در این محصول از تراشه کایرین A1 استفاده کرده که در خلال همین مراسم معرفی شد.

طبق گفته هواوی، کایرین A1 اولین چیپ در جهان محسوب می‌شود که از استاندارد بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کشند و به گونه‌ای طراحی شده تا بتواند کمترین تاخیر به همراه مصرف انرژی حداقلی را در مقایسه با دیگر چیپ‌های بلوتوثی به ارمغان آورد. به عبارتی دیگر، این چیپ از ارتباط بلوتوثی دوکاناله برای اتصال به گوشی بهره می‌گیرد که در این حالت، تا 30 درصد تاخیر کمتر و 50 درصد نیز مصرف انرژی کمتر را برای فری‌باد 3 به دنبال خواهد داشت.

این محصول در دو رنگ مشکی و سفید عرضه خواهد شد و فعلا به گوشی‌های هواوی متصل خواهد شد. اگرچه هواوی اعلام کرد که قیمت این محصول ارزان‌تر از ایرپاد 199 دلاری اپل خواهد بود، اما حرفی از قیمت فری‌باد 3 نزد.

هواوی فری‌باد 3 با قابلیت حذف نویز معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا