گوگل

تصاویر لورفته پیکسل 4 گوگل به همراه جزئیات

طی چند هفته اخیر اخبار و شایعات مختلفی راجع به آیفون 11 اپل منتشر شده است. اما این روزها به غیر از آیفون 11، دیوایس‌های دیگری نیز وجود دارند که گهگاهی تصاویری از آنها در اینترنت منتشر می‌شود. یکی از همین دیوایس‌های پرطرفدار و جنجالی، پرچمدار مشهور گوگل است. طی یکی دو ماه اخیر تصاویر لورفته پیکسل 4 که در اینترنت منتشر شده است ابهامات زیادی را برای طرفداران روشن کرده است. برای مثال همه می‌دانیم که هردو مدل پیکسل 4 که پاییز امسال رونمایی می‌شوند از چیپست اسنپدراگون 855 و نمایشگر اولد بهره می‌برند. همچنین بر اساس تصاویر و ویدیوهای لو رفته احتمالا پیکسل 4 با نمایشگر 5.7 اینچی و پیکسل 4 ایکس‌ال با نمایشگر 6.3 اینچی معرفی خواهند شد.

جدا از این اطلاعات، وبسایت ویبو (Weibo) با تازگی یک سری تصاویر را منتشر کرد که ظاهرا به پیکسل 4 گوگل تعلق دارند و البته همراه این تصاویر یک سری جزئیات نیز فاش شده است.

مرتبط: پیکسل 4 با لنز تله عرضه می‌شود

تصاویر لورفته پیکسل 4

این اطلاعات که توسط وبسایت XDA Developers منتشر شده، در اصل به همین تصاویر وبسایت ویبو اشاره دارد. طبق گفته این وبسایت دیوایس سفید رنگ موجود در تصاویر همان پیکسل 4 است که دکمه پاور نیز روی شاسی کناری دستگاه قرار داه شده است. همچنین در حاشیه بالایی نمایشگر هم سنسور دوربین سلفی، سیستم تشخیص چهره و سنسور تشخیص حرکات مشاهده می‌شود. به‌نظر می‌رسد پیکسل 4 به اندروید نسخه 10 مجهز شده باشد.

دوربین دوگانه و زوم 8 برابر

در تصویر دوم اما پیکسل 4 ایکس‌ال دیده می‌شود که رنگ آن نیز سفید بوده و البته دکمه پاور آن به رنگ نارنجی است. همچنین طبق این تصاویر احتمال می‌رود دوربین دوگانه پشت این گوشی به یک سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور تله 16 مگاپیکسلی مجهز باشد. همچنین طبق این تصاویر اپلیکیشن دوربین «Google Camera» قادر است تا زوم 8 برابر را پشتیبانی کند.

نصاویر لورفته پیکسل 4

پخش زنده رویداد اپل ، ساعت پخش معرفی آیفون‌های جدید

هنوز چیزی قطعی نیست

همانند تمامی تصاویری که قبل از رونمایی یک محصول در فضای اینترنت منتشر می‌شوند، نباید با اطمینان کامل به تصاویر لورفته پیکسل 4 نگاه کرد چراکه هویت فرد منتشر کننده این تصاویر هنوز شناسایی نشده و به همین دلیل نمی‌توان با قطعیت گفت این تصاویر به پیکسل 4 و پیکسل ایکس‌ال گوگل تعلق دارند.

منبع: BGR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا