سامسونگ

تجربه نسل جدید سرعت اینترنت با نسخه 5G گلکسی A90 سامسونگ

بسیاری از گوشی‌های 5G که اخیرا رونمایی شده‌اند، جزو مدل‌های پیشرفته شرکت‌ها محسوب می ‌شوند که از میان آن‌ها می ‌توان به گلکسی نوت 10 پلاس، وان‌پلاس 7 پرو و غیره اشاره کرد. اما سامسونگ ساعاتی پیش از نسخه 5G گوشی گلکسی A90 رونمایی کرد که جزو مدل‌های میان‌رده مجهز به این قابلیت ارتباطی به شمار می ‌رود و می‌تواند سرعت بسیار بالای اینترنت را برای کاربران به ارمغان آورد.

البته این شرکت کره‌ای پیش از این نیز به منظور رقابت با شرکت‌های چینی، قابلیت‌هایی همچون دوربین چهارگانه، مکانیسم دوربین بالاجهنده و سامسونگ دکس (DeX) را در گوشی‌های میان‌رده خود استفاده کرد و توانست مدل‌هایی قابل رقابت با گوشی‌های پرچمدار بسیاری از شرکت‌ها را روانه بازار کند.

و اما در خصوص مدل 5G گوشی گلکسی A90 که چیزی تاعرضه آن   در بازارهاری جهانی باقی نمانده، باید گفت که این محصول از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 855 بهره می ‌برد و با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و دو ظرفیت رم 6 و 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد. در این گوشی از نمایشگر 6.7 اینچی اینفینیتی-یو OLED با رزولوشن 1080p استفاده و سنسور اثر انگشت نیز در دل این نمایشگر تعبیه خواهد شد.

در قسمت پشتی بدنه، شاهد بکارگیری دوربین سه‌گانه‌ای هستیم که از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور التراواید 8 مگاپیکسلی و سنسور عمیق 5 مگاپیکسلی بهره می ‌برد. در قسمت جلویی نیز از یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی استفاده شده است. انرژی گلکسی A90 5G نیز از طریق یک باتری 4500 میلی‌آمپری تامین می ‌شود که تا قادر است تا فناوری شارژ سریع 25 واتی را پشتیبانی کند.

مودم 5G اسنپدراگون X50 شرکت کوالکوم نیز مشخصه بارز گلکسی A90 محسوب می ‌شود. کریستاینو امون، از مدیران ارشد کوالکوم با ابراز خوشحالی از همکاری دیرینه این شرکت با سامسونگ عنوان کرد: باعث افتخار ماست که در کنار سامسونگ می ‌توانیم سرعت بالا در کنار عملکردی کم‌نظیر فناوری 5G را در اختیار کاربران زیادی از سراسر جهان قرار دهیم.

تجربه نسل جدید سرعت اینترنت در نسخه 5G گلکسی A90 سامسونگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا