کافه بازار

رویداد تبلیغات در جست و جوی کافه بازار برگزار شد

اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، رفت‌و‌آمد، امور مالی، خرید و کلمات و دانستنی‌ها بیشتر سهم از تبلیغات را داشته‌اند

به گفته مدیرعامل کافه بازار، بیش از ۵۰ درصدی نصب اپلیکیشن‌ها از این طریق جستجو انجام می‌شود.

امین امیرشریفی در رویداد تبلیغات در جستجوی این سرویس که با حضور توسعه‌دهندگان و مدیران کسب‌و‌کارهای اینترنتی برگزار شد، با اشاره  برنامه‌های کافه بازار در بخش تبلیغات گفت: در حال حاضر که بیش از ۱۷۰ هزار برنامه‌های موبایلی در این سرویس وجود دارد، دیگر پیدا کردن و کشف یک اپلیکیشن جدید در بین آن‌ها سخت و زمان‌بر است. از طرفی، کانال‌های محدودی برای جذب کاربر اپلیکیشن وجود دارد.

وی افزود: در همین راستا، کافه‌بازار سرویس تبلیغات در جست‌وجو راه‌اندازی کرده و اکنون ۸ ماه از زمان آغاز به‌کار آن می‌گذرد. با این سرویس توسعه‌دهندگان و صاحبان کسب‌و‌کار قادر به نمایش اپلیکیشن خود در نتایج جستجوی کلیدواژه‌های خاصی خواهند بود.

مدیرعامل کافه بازار اظهار کرد: جست‌وجو را می‌توان «یک قدم تا نصب» توصیف کرد. در حال حاضر ۵۰ درصد نصب اپلیکیشن‌ها در کافه‌بازار از طریق جست‌وجو انجام می‌شود و این موضوع به‌معنای پتانسیل بالای تبلیغات در جست‌وجو است.

وی ادامه داد: بهبود نتایج جست‌وجو، یکی از اصول پایه‌ای کافه‌بازار در این سرویس جدید است. جایی که پیش از این نتیجه‌های جست‌وجو تنها با میزان ورود و نصب کاربران به صفحه هر اپلیکیشن بهینه می‌شد.

امیرشریفی بیان کرد: نرخ نصب اپلیکیشن‌ها بدون تبلیغ 18.1 درصد بوده و در حالی که نرخ نصب با تبلیغ 18.7درصد است. یعنی نمایش بهتر کاربران به اپلیکیشن مورد نظر خود و نصب آن است. وی افزود: نرخ نصب اپلیکیشن‌ها با تبلیغ در ماه گذشته به رقم 31 درصد رسید

امیر شریفی: ۸۰ درصد توسعه‌دهندگان در کمتر از ۳ روز از اتمام کمپین تبلیغاتی خود، مجدد به کافه‌بازار برای شروع کمپین تبلیغاتی جدید مراجعه کرده‌اند.
امیر شریفی: ۸۰ درصد توسعه‌دهندگان در کمتر از ۳ روز از اتمام کمپین تبلیغاتی خود، مجدد به کافه‌بازار برای شروع کمپین تبلیغاتی جدید مراجعه کرده‌اند.

مدیرعامل کافه‌بازار در ادامه در خصوص میزان تبلیغ‌های انجام شده در این سرویس گفت: ۱۵۳۱ برنامه و ۱۹۹۹ کمپین تبلیغاتی در کافه‌بازار انجام شده است تا به‌طور مجموع نمایش تبلیغات در این سرویس به ۲۲۲/۲۲۲/۲۲۲ عدد برسد. سرویس تبلیغات در جست‌وجو کافه‌بازار نیز تا این لحظه به ۱۰/۸ میلیون نصب دست یافته که رقمی درخور توجه است.

امیرشریفی از موفقیت‌آمیز بودن سرویس تبلیغات در جست‌وجو کافه‌بازار خبر داد و گفت: اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، رفت‌و‌آمد، امور مالی، خرید و کلمات و دانستنی‌ها بیشتر سهم از تبلیغات در کافه‌بازار را داشته‌اند.

وی افزود: ۸۰ درصد توسعه‌دهندگان در کمتر از ۳ روز از اتمام کمپین تبلیغاتی خود، مجدد به کافه‌بازار برای شروع کمپین تبلیغاتی جدید مراجعه کرده‌اند.

به گفته مدیرعامل کافه‌بازار، تپ‌سی در کمپین تبلیغاتی ۱۰۰ روزه با ۱.۷ میلیارد تومان، موفق به ۵۱۲ هزار نصب جدید شد که ۲۰ درصد رشد نصب فعال را به همراه داشت.

وی افزود: گپ با ۳۶۵ میلیون تومان در کمپینی ۱۸ روزه، ۳۹۴ هزار نصب که شامل ۶۰ هزار نصب فعال با رشد ۲۱ درصدی را به همراه داشت.

امیرشریفی از همکاری کافه بازار و تپسل خبر داد و گفت: آژانس تپسل با انعقاد قرارداد یک ساله، وظیفه‌ نمایش تبلیغات در جست‌وجو در کافه‌بازار را به‌عهده گرفته و توسعه‌دهندگان می‌توانند از درون کافه‌بازار یا از سایت تپسل برای انجام تبلیغات در نتایج جستجوی این سرویس اقدام کنند.

 در ادامه مراسم، سبحان فروغی مدیرعامل تپسل بیان کرد: «به جرأت می‌توان گفت هیچ شبکه تبلیغاتی در ایران به اندازه تپسل در رسانه‌های دیجتال حضور ندارد و تپسل متناسب با هر رسانه آنلاین می‌تواند به کاربر تبلیغ مناسب وی را نمایش دهد. به این رویکرد، بازاریابی Omni-Channelمیگویند که رفتار کاربر در رسانه‌های مختلف تحلیل و نگهداری می‌شود. رفتار کاربر در اپلیکیشن‌ها قطعا به نمایش تبلیغ در وبسایت‌ها به وی کمک می‌کند!»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا