موبایل

گوشی جدید اچ‌تی‌سی به نام Wildfire X معرفی شد

با این‌که کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی، حال‌وروز خوشی ندارد اما این شرکت تایوانی همچنان به آینده امیدوار است و امروز یک محصول جدید و البته میان‌‎رده تحت عنوان wildfire X را به خانواده گوشی‌های خود اضافه کرد.

این گوشی از یک نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و تقریبا 88 درصد از قسمت جلویی را نمایشگر گوشی دربر گرفته است. وایلدفایر ایکس به پردازنده هلیو پی 22 و سیستم عامل اندروید پای مجهز شده و در دو نسخه به دست خریداران می‌رسد.

مدل نخست این گوشی به رم 3 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و مدل دوم نیز به رم 4 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز شده است. البته می‌توان از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی، این میزان حافظه را تا 256 گیگابایت ارتقا داد.

در قسمت جلویی این گوشی از یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی استفاده شده و در قسمت پشتی نیز شاهد بکارگیری دوربین سه‌گانه‌ای هستیم که از سنسورهای 12 مگاپیکسلی اصلی،  مگاپیکسلی تله‌فوتو (با قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری) و 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

قاب پشتی وایلدفایر ایکس از نمایی آینه‌ای برخودار است و در قسمت میانی خود، حسگر اثر انگشت را جای داده است. باتری این گوشی از ظرفیت 3300 میلی‌آمپری بهره می‌برد.

ناگفته نماند که این گوشی توسط مهندسان اچ‌تی‌سی تولید نشده، بلکه یکی از شرکت‌های چینی به نام InOne Smart Technology آن را تولید کرده و تحت برند اچ‌تی‌سی عرضه خواهد شد.

و اما در خصوص قیمت وایلدفایر ایکس باید گفت که  مدل مجهز به حافظه 32 گیگابایتی با قیمت تقریبی 155 دلار و مدل مجهز به حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 195 دلار به فروش خواهد رسید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا