گوناگون

آیفون‌های امسال احتمالا از قلم اپل پنسل پشتیبانی می‌کنند

تحلیلگران مرکز تحقیقاتی Citi Researh مدعی شدند که در آیفون‌های سال 2019، شاهد اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از قلم هوشمند اپل پنسل خواهیم بود.

از زمانی که اپل، این قلم هوشمند را برای تبلت‌های آیپد خود معرفی کرد، کاربران گوشی‌های آیفون بی‌صبرانه در انتظار فراهم شدن زمینه استفاده از این قلم بر روی گوشی‌های خود بودند که به نظر می‌رسد چیزی تا محقق شدن این آرزو باقی نمانده است.

اگر خاطرتان باشد شرکت اپل تقریبا 4 سال پیش، از قلم هوشمند اپل پنسل رونمایی کرد تا بتواند با کمک این قلم، بر جذابیت‌ها و قابلیت‌های تبلت‌های سری آیپد خو د بیافزاید و در برابر نمونه‌های رقیب شرکت‌های مایکروسافت و سامسونگ، کم نیاورد.

حال طبق آخرین گزارش‌ها، پشتیبانی از این قلم در آیفون‌های امسال اپل اضافه خواهند شد. اگرچه فعلا این مساله در حد ادعا و شایعه بوده و اپل نیز واکنشی در قبال آن نشان نداده، اما در ماه آگوست سال گذشته، در خبرها آمده بود که این شرکت در حال مذاکره با تامین‌کننده اپل پنسل است تا بتواند از آن در  نسل جدید گوشی‌های آیفون خود نیز استفاده کند. این اتفاق در سال 2018 نیفتاد و احتمال می‌رود که امسال شاهد به واقعیت پیوستن این شایعه باشیم.

طبق آخرین شنیده‌ها، اپل امسال سه مدل گوشی آیفون را رونمایی و روانه بازار خواهد کرد که با نام‌های آیفون 11، آیفون 11R و آیفون 11R مکس شناخته می‌شوند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا