بازی

با گوشی «بلک شارک 2 پرو» از اجرای بازی‌های موبایلی لذت ببرید

علاقمندان به بازی‌های موبایلی حتما به خاطر دارند که در ماه مارس امسال، گوشی بلک شارک 2 به بازار عرضه شد. محصولی که جزو یکی از بهترین گزینه‌های بازار برای اجرای بازی‌های موبایلی به حساب می‌آمد.

اما امروز نسخه جدیدتر و البته قوی‌تر این گوشی تحت عنوان بلک شارک 2 پرو رونمایی شد که از مشخصات برجسته‌ای همچون پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس و حافظه سریع UFS 3.0 با ظرفیت 128 و 256 گیگابایتی بهره می‌برد.

در این گوشی گیمینگ از نمایشگر 6.39 اینچی امولد با رزولوشن فول‌ اچ‌دی پلاس و بلندگوهای استریو استفاده شده است. طبق ادعای شرکت بلک شارک، میزان تاخیر تاچ در این گوشی به 34.7 میلی‌ثانیه کاهش یافته، این در حالی‌ست که در بلک شارک 2، این میزان برابر با 43.5 میلی‌ثانیه بود. این یعنی بازی‌ها بر روی بلک شارک 2 پرو با سرعت بالاتری اجرا خواهد شد. سنسور اثر انگشت UD نیز در این مدل حفظ شده است.

در دل این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس، رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی استفاده شده و توانسته در تست بنچمارک انتوتو امتیاز 500610 را کسب کند که تاکنون توسط هیچ اسمارت‌فونی ثبت نشده بود.

از ویژگی‌های جذاب دیگر این گوشی، تعبیه سیستم خنک‌کننده مایع ارتقایافته است که دمای دستگاه را در حین اجرای بازی‌های موبایلی، کاهش می‌دهد. در خصوص قابلیت‌های عکاسی نیز باید گفت که در قسمت پشتی گوشی دوربین دوگانه مجهز به یک سنسور 48 مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.75 و یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.2 مشاهده می‌شود و در قسمت جلویی نیز از یک سنسور 20 مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 برای ثبت عکس‌های سلفی استفاده شده است.

انرژی مورد نیاز برای روشن ماندن این گوشی گیمینگ از طریق یک باتری 4000 میلی‌آمپری تامین می‌شود که از فناوری شارژ سریع 27 واتی بهره می‌برد. بلک شارک 2 پرو به سیستم نرم‌افزاری اندروید 9 مجهز شده است.

طبق آخرین گزارش‌ها، بلک شارک 2 پرو در رنگ‌های مشکی،نقره‌ای، آبی، نارنجی و بنفش عرضه خواهد شد. قیمت مدل مجهز به رم 12 و حافظه 128 گیگابایتی برابر با 435 دلار و مدل مجهز به رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی برابر با 508 دلار تعیین شده است.

با گوشی «بلک شارک 2 پرو» از اجرای بازی‌های موبایلی لذت ببرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا