تکنولوژی

خوراک ماهی بدون گوشت ماهی! محصول جدید Impossible Foods

شرکت Impossible Foods، همان شرکت سازنده برگرهای معروف Impossible Burger است. این شرکت دوباره به روی یک غذای بدون گوشت دیگر کار می‌کند: خوراک ماهی بدون ماهی.

برگرهای بدون گوشت این شرکت بسیار مشهور شدند.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، خوراک ماهی بدون ماهی، با هدف جوابگویی به افزایش تقاضا به غذاهای گیاهی و مبارزه علیه معضل خالی شدن اقیانوس‌ها تولید می‌شود.

شرکت Impossible Foods این بار سوپ گیاهی با طعم ماهی کولی تولید کرده است. این غذای با طعم ماهی، شامل آهن و پروتئین اصلاح ژنتیکی شده موجود در گوشت است.

باید منتظر باشیم و ببینیم که از این غذا نیز مانند برگر بدون گوشت، استقبال خواهد شد یا نه. از آنجاییکه صنعت عظیم تجارت ماهی، جمعیت آبزیان را دنیا تحت تاثیر خود قرار داده، این غذای بدون گوشت قطعا می‌تواند جایگزین خوبی محسوب شود.

شرکت Impossible Foods تصمیم دارد تا سال 2035 برای تمام غذاهای گوشتی حیوانی، جایگزین گیاهی تولید کند. البته مشخص نیست که آیا به این هدف خود دست پیدا کند یا خیر اما مدیرعامل شرکت در مصاحبه با نیویورک تایمز اعلام کرده که در این‌باره بسیار خوشبین است.

برگر بدون گوشت این شرکت، در نمایشگاه CES 2019 برنده شد. ولی از آنجاییکه میزان تقاضا در بازار بالاست، این شرکت برای رقابت و تولید محصولات متنوع خود با چالش روبروست.

در ماه اردیبهشت، همین شرکت، غذای Impossible Aausage را تولید کرد.  این شرکت برای اینکه دستور پخت نهایی این سوسیس را پیدا کند، آزمایش‌های زیادی انجام داد. این سوسیس، هیچ کلسترولی ندارد و تنها شامل 1.5 گرم چربی اشباع شده و 270 کالری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا