موبایل

 گوشی نوکیا 9 PureView با دوربین پنج‌گانه معرفی شد

شرکت HMD Global که چندسالیست تمامی‌مراحل طراحی، تولید و فروش گوشی‌های با برند نوکیا را برعهده گرفته، اخیرا و در کشور هند از گوشی جدید نوکیا 9 پیورویو (Nokia 9 Pureview) رونمایی کرد.

اسمارت‌فونی که ویژگی بارز آن، دوربین پنج‌گانه‌ای است که در قسمت پشتی بدنه تعبیه شده و می‌تواند عکس‌های باکیفیتی را ثبت کند. این گوشی از یک نمایشگر 5.99 اینچی POLED با رزولوشن 1440 در 2960یکسل و نسبت ابعاد 18.5:9 بره می‌برد.

توان پردازشی این دستگاه از طریق چیپست اسنپدراگون 845 به همراه حافظه رم 6 گیگابایتی تامین می‌شود. یک باتری 3350 میلی‌آمپری نیز انرژِ مورد نیاز را به رگ‌های این اسمارت‌فون تزریق می‌کند.

و اما در خصوص دوربین این گوشی باید گفت که نوکیا 9 پیورویو از 5 دوربین با رزولوشن 12 مگاپیکسل بهره می‌برد که به صورت دایره‌ای در کنار هم جای گرفته‌اند. چیدمان این دوربین‌ها به گونه‌ای است که دو سنسور 12 مگاپیکسلی از نوع مونوکروم و سه سنسور دیگر از نوع RGB هستند.

علاقمندان به عکس‌های سلفی نیز می‌توانند با کمک سنسور 20 مگاپیکسلی تعبیه‌شده در قسمت جلویی دستگاه، عکس‌های باکیفیتی را ثبت کنند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به بدنه ضدآب و ضد گردوغبار، برخورداری از ورودی 3.5 میلیمتری هدفون و درگاه USB-C اشاره کرد.

 گوشی نوکیا 9پیورویو با دوربین پنج‌گانه معرفی شد

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا