تکنولوژی

آپدیت جدید تلگرام با امکان ارسال استیکرهای انیمیشنی عرضه شد

تلگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های اجتماعی توانسته در طی سال‌های اخیر و با عرضه بروزرسانی‌هایی منظم، کاربران خود را حفظ کرده و روز به‌روز نیز بر تعداد آن‌ها بیافزاید. این اپلیکیشن اخیرا برزورسانی جدیدی را منتشر کرده که امکان استفاده از استیکرهای انیمیشنی را در قالبی جدید برای کاربران فراهم می‌کند.

تلگرام در توضیح این استیکر‌ها نوشت همواره برایمان سوال بود که چگونه می‌توان استیکرها را از حالت ایستا به حالت پویا و فعال تبدیل کرد و با کیفیت بهتری به کاربران خود ارائه دهیم. مهندسان تلگرام برای طراحی این استیکرها از وکتورهای گرافیکی، متدهای پکیجینگ و روش‌های حرفه‌ای برای بهره گرفتند که نتیجه آن منجر به تولید استیکرهایی شده که حجم هر کدام بین 20 تا 30 کیلوبایت می‌رسد؛ یعنی شش برابر کمتر از یک عکس معمولی.

به لطف بهینه‌سازی صورت‌گرفته، این استیکرهای انیمیشنی انرژی باتری کمتری را نسبت به فایل‌های GIF مصرف کرده و با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند.

این امکان برای تمامی‌طراحان و علاقمندان فراهم شده تا استیکرهای انیمیشنی جدید خود را متناسب با سلیقه خود طراحی کنند. درواقع، یک پلتفرم آزاد برای همه در دسترس است که می‌توان از این بستر برای طراحی و اشتراک استیکرهای جدید بهره برد.

خوشبختانه تلگرام برای آشنایی بیشتر کاربران و همچنین طراحان، مجموعه استیکرهایی را طراحی و آماده کرده که می‌توانند مفید واقع شوند. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش Trending پنل استیکر تلگرام، به استیکرهای انیمیشنی بیشتری دسترسی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا