شبکه‌های اجتماعی

چگونه در تلگرام استیکرهای اختصاصی بسازیم؟

در نسخه 10.11 به روز رسانی تلگرام، ابزار جدید رایگانی اضافه شده که «ویرایش استیکر- Sticker Editor» نام دارد و تمام کاربران تلگرام می‌توانند با استفاده از این ابزار، به سادگی و با سرعت و بدون ترک برنامه تلگرام، استیکرهای اختصاصی خود را طراحی کرده و بسازند.

تلگرام در یک پست وبلاگی اعلام کرده که در نسخه 10.11 از این اپلیکیشن، ابزار Sticker Editor به کاربران این امکان را می‌دهد تا استیکرهای دست ساز و پک‌های استیکری خود را طراحی کنند. از طریق این ابزار کاربر می‌تواند با دستگاه خود عکسی گرفته و روی آن متن، اسکریبل، امیوجی، گیف، و استیکرهای متحرک اضافه کرده و به همین شیوه استیکرهای منحصر به فرد و دست ساز خود را طراحی کرده و ساخته و آنها را دوستان و مخاطبان خود به اشتراک بگذارد.

قابلیت نسبتا مشابهی در سیستم عامل آی‌او‌اس و به روز رسانی Samsung’s One UI 6 وجود دارد، اما در ابزار جدید نسخه 10.11 تلگرام، کاربر می‌تواند یک عکس انتخاب کرده و تصویر اشیا، افراد یا پت‌ها را از داخل عکس حذف کرده و حتی تصویر پشت زمینه را نیز تغییر دهد.

برای ساخت استیکر، از داخل نوار تایپ کلمه در صفحه چت، پنلsticker  را باز کرده و دکمه inviting (+) را انتخاب کنید.

شما می توانید استیکر ساخته شده یا ست استیکرهای خود را برای دیگران ارسال کنید. در نسخه 10.11 تلگرام می‌توانید هر کدام از استیکر ست‌های خود را برای دوستانتان ارسال کنید. البته هنوز مشخص نیست که آیا مخاطب مد نظر هم باید نسخه 10.11 تلگرام را نصب داشته باشد یا خیر. وقتی به اشتراک گذاری انجام شد، یک لینک پیش نمایش نشان داده می‌شود و هر ست، لینک تلگرامی اختصاصی خود را دارد.

استیکرهایی که روی پلتفرم وجود دارند را نیز می‌توانید به مجموعه اختصاصی خود اضافه کنید و به این شیوه، می‌توانید کالکشنی از استیکرهای مشابه را دسته بندی کنید تا انتخاب و استفاده از آنها راحت‌تر شود. همچنین این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی، قادر است بر اساس استیکرهای اختصاصی شما، استیکرها یا اموجی‌های مشابه دیگر را به کاربر پیشنهاد دهد.

نسخه تلگرام 10.11 همین حالا در دسترس کاربران قرار دارد. همچنین توسعه دهندگان برنامه، 16 قابلیت جدید دیگر برای این نسخه آماده کرده‌اند که قرار است تا اواخر ماه آوریل- اواسط اردیبهشت عرضه شود. البته جزئیات زیادی از این قابلیت‌ها اعلام نشده است.

منبع: 9to5google

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا