گوناگون

مدیر اینستاگرام: به‌زودی لایک‌های اینستاگرام مخفی خواهند شد

آدام موسری، مدیر اینستاگرام در گفت‌وگو با شبکه CBS اعلام کرد که به دنبال ارائه تجربه جدیدی از کار با این شبکه اجتماعی برای کاربران است و به زودی لایک‌های زیر پست‌ها از دید فالوورها و یا دیگر کاربران این پلتفرم، پنهان خواهند شد.

وی در این مصاحبه اعلام کرد که هدف اینستاگرام از این طرح، خارج کردن این شبکه اجتماعی از حالت رقابتی و تبدیل کردن آن به فضایی برای ارتباط هرچه بیشتر و نزدیک‌تر افراد با یکدیگر است.

بر این اساس، تنها افراد صاحب حساب می‌توانند تعداد لایک‌ها و یا لایک‌کنندگان خود را مشاهده کنند و دیگر این امکان برای سایر دنبال‌کنندگان وجود ندارد. همچنین، تغییراتی در اینستاگرام ایجاد خواهد شد که قبل از ارسال پیام‌های نامناسب، پیغام‌های هشداری از سوی این شبکه اجتماعی برای کاربر نمایان می‌شود.

بکارگیری این قابلیت فعلا به صورت آزمایشی خواهد بود و به گفته موسری، زمانی که اینستاگرام محتوای پیامی‌را نامناسب و غیراخلاقی تشخیص دهد، پیغامی‌برای جلوگیری از ارسال پست یا پیام به نمایش درمی‌آید.

مدیر اینستاگرام گفت که در تلاشیم تا نحوه ارتباط تعداد اندکی از کاربران این شبکه اجتماعی را که در پیام‌هایشان کلمات غیرمتعارف دیده می‌شود، تغییر دهیم.

وی همچنین در خصوص برعهده گرفتن مدیریت اینستاگرام در پی استعفای کوین سیستروم و مایک کریگ، از موسسان اینستاگرام گفت: از واکنش‌های مثبت مردم نسبت به خودم بسیار شوکه شدم و برایم مایه دلگرمی‌ست. اما در این میان، برخی از کاربران نیز من را نمی‌شناختند و مدام ‌می‌گفتند که این فرد کیست؟ چه کاری می‌خواهد انجام دهد؟ به نظرم آن‌ها نیز حق دارند. با این‌حال، احساس می‌کردم که قبول مدیریت اینستاگرام، تنش‌های بیشتری را تجربه کنم.

ه‌زودی لایک‌های اینستاگرام مخفی خواهد شد

نوشته های مشابه

‫14 دیدگاه ها

  1. متاسفانه اینستاگرام بجای پیشرفت داره امکاناتش رو حذف میکنه
    قبلا خیلی بهتر بود
    حتی میتوانستی فعالیت های فالوور هارو هم ببینی که کجا کامنت گذاشتن چی لایک کردن و …

  2. مدیر اینستاگرام گفت که در تلاشیم تا نحوه ارتباط تعداد اندکی از کاربران این شبکه اجتماعی را که در پیام‌هایشان کلمات غیرمتعارف دیده می‌شود، تغییر دهیم.!! ینی ممکنه

  3. سلام. سایت موبو مووی به آدرس http://mobomoviie.ir موبو مووی – دانلود فیلم و سریال با زیرنویس چسبیده هم سایت خیلی خوبیه همه فیلم ها و سریال ها رو با زیرنویس چسبیده میذاره.

    برای دانلود زیرنویس جدا هم میتونید از سایت فارسی ساب http://subfree.ir دانلود زیرنویس فارسی فیلم و سریال استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا