گوناگون

فاجعه گلکسی فولد تنها دو روز بعد از استفاده

اگر با دقت به تصویر بالا نگاه کنید یک برآمدگی کوچک در سمت راست گلکسی فولد می‌بینید که نشان دهنده شکسته شدن این گوشی تاشو سامسونگ تنها طی یک روز استفاده است.

به نظر می‌رسد چیزی زیر صفحه نمایش آن را فشار می‌دهد.

یک خبرنگار سایت The Verge که مشغول بررسی این گوشی تاشو سامسونگ بوده حالا به این مشکل برخورده ، مشکلی که احتمالا سامسونگ آرزو می‌کرد برای هر کسی رخ دهد به جز خبرنگاری که مشغول بررسی این محصول است.

یک حدس این است که این تکه‌ای از قطعه شکسته شده یا معیوب باشد که روی صفحه نمایش گلکسی فولد فشار می آورد.

مدل خمیده شدن صفحه نمایش در گلکسی فولد همواره این پرسش را به وجود می آورد که آیا این دستگاه زود معیوب نمی‌شود؟

سامسونگ قبل از آنکه گلکسی فولد را برای رسانه‌ها و بلاگرها بفرستد ویدیوهایی را از تست این محصول را به نمایش گذاشت و گفت که هزاران بار آن را تست کرده است.

اشکالی که در دستگاه گلکسی فولدی که در اختیار خبرنگار ورج قرار گرفته آشکارا باعث ایجاد یک خط روی صفحه نمایش OLED این دستگاه شده است.

خبرنگار در مطلبی که در این باره نوشته می‌گوید از دستگاه در طی یکی دو روز استفاده معمولی مانند باز و بستن کردن لولا و قراردادن آن در جیبش.

همچنین خبرنگار میگوید که ممکن است در هنگام تست دستگاه یک تکه آشغال یا چیزی لای آن گیر کرده باشد این چیزی است که دیده‌ایم ممکن است مثلا باعث مشکلات دستگاه گرانقیمتی مثل مک بوک پرو اپل شود.

مرتبط: گلکسی فولد و واکنش یوتیوبرها

اما اینکه پس از یک روز استفاده یک تکه چیز لای یک گوشی ۱۹۸۰ دلاری باعث خط افتادن روی صفحه نمایش شود اساسا چیز دیگری است.

اما ماجرا این است که فقط خبرنگار ورج دچار چنین مشکلی نشده بلکه استیو کوواچ خبرنگار تکنولوژی CNBC هم بعد از یک روز استفاده متوجه شد که صفحه نمایش گلکسی فولدش از کار افتاده است.

مارک گرومن در سایت بلومبرگ هم دچار مشکل مشابهی با گلکسی فولد پس از یک روز کار شد.

بعدا مشخص شد که گلکسی فولد دارای یک محافظ صفحه نمایش پلاستیکی نازک است که که نباید از روی آن کنده شود ولی این خبرنگار به اشتباه آن را کنده است. 

و بالاخره اینکه مارکز برانلی یوتیوبر مشهور هم دچار مشکل مشابهی با گلکسی فولد خود شده است.

توییت مارکز برانلی درباره اشکال در صفحه نمایش گلکسی فولد سامسونگ

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. نکندن برچسب تا کی؟ حتی اگر دلیل علمی و منطقی باشه باز هم ضعف بزرگی هست که نتونی بدون واسطه به صفحه نگاه کنی…امیدوارم خسارت افراد رو جبران کنند..به پول ما ۲۵ میلیون تومن حداقل پول دادن

  2. واقعا فاجعه من جای مدیر عامل سامسونگ بودم امشب سکته قلبی رو کرده بودم،اون از نت ۷ و این هم فواد…بدتر از این که رقیبش هواوی x فعلا بی مشکله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا