هواوی

عرضه گوشی تاشوی میت ایکس هوآوی به تعویق افتاد

فروش گوشی تاشوی میت ایکس هوآوی که قرار بود در ماه جاری میلادی عرضه کند، آن را به ماه سپتامبر موکول کرد.

این شرکت چینی در گفت‌وگو با نشریه وال‌استریت ژورنال عنوان کرد که در طی هفته‌های اخیر تست‌های متعدد و گسترده‌ای را بر روی این گوشی انجام داده تا بتواند محصولی بی عیب‌ونقص را روانه بازار کند. اما باتوجه به مشکلاتی که برای گوشی تاشوی سامسونگ موسوم به گلکس فولد بوجود آمده، این شرکت کم محتاطانه‌تر تصمیم خواهد گرفت.

همانطور که می‌دانید، گوشی تاشوی گلکسی فولد سامسونگ که در ماه آوریل معرفی شد، اما پس از تست چند نمونه از این گوشی توسط کاربران، مشخص شد که نمایشگر این گوشی دچار مشکل است و در برخی موارد، کاربران شاهد شکسته شدن نمایشگر بودند.

از این‌رو، هوآوی اعلام کرده که نمی‌خواهد چنین مشکلی برای گوشی میت ایکس این شرکت پیش بیاید و اعتبار خود را زیر سوال ببرد. با این‌حال، مشکلی بزرگی که هوآوی اکنون با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، جنگ تجاریست که ترامپ علیه این شرکت به راه انداخته است.

این جدال مانع از دادوستد شرکت‌های آمریکایی فعال در حوزه تکنولوژی با شرکت هوآوی می‌شود. نمونه بارز آن، سیستم‌عامل اندروید گوگل است که هوآوی دیگر قادر به استفاده از نسخه کامل این پلتفرم نخواهد بود.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که هوآوی، میت ایکس خود را مجهز به چه سیستم‌عاملی روانه بازار خواهد کرد. برخی منابع خبری ادعا کرده‌اند که این گوشی تحت به احتمال فراوان مجهز به اندروید عرضه خواهد شد چرا که معرفی این گوشی، قبل از قرار گرفتن هوآوی در شرایط تحریمی‌دولت آمریکا بوده است.

اگر هم این اتفاق نیفتد، هوآوی از سیستم‌عامل اختصاصی خود تحت عنوان‌هانگ‌منگ در این گوشی استفاده خواهد کرد. میت ایکس در ماه فوریه امسال رونمایی شد و از ویژگی‌هایی همچون نمایشگر 8 اینچی اولد تاشو، رم 8 گیگابایتی، دوربین سه‌گانه و پشتیبانی از فناوری 5G بهره می‌برد. قیمت تقریبی این گوشی برابر با 2600 دلار عنوان شده است.

عرضه گوشی تاشوی میت ایکس هوآوی به تعویض افتاد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا