بازی

جدیدترین گیم‌های معرفی شده در E3 2019 تا امروز

نمایشگاه E3 2019 آغاز شده است. اگر شما هم جزو علاقه مندان بازی‌های کنسولی به خصوص گیم‌های PS4 هستید، این مقاله را دنبال کنید.

کنفرانس بازی‌ها یا گیم‌های-E3، هر سال مجموعه‌ای از بهترین بازی‌های طراحی شده توسط برنامه نویسان از سرتاسر جهان را گرد هم می‌آورد. در این کنفرانس عموما بزرگ‌ترین و بهترین بازی‌های کنسول PS4 در سال جاری، معرفی می‌شود و شرکت‌هایی مانند EA، Ubisoft، Bethesda همگی جدیدترین بازی‌های خود رونمایی می کنند.

جای شرکت سونی در کنفرانس امسال خالی بود و به همین دلیل، اطلاعات جدیدی درباره نسل آینده پلی استین-PS5، نخواهیم داشت.

در ادامه به تعدادی از جدیدترین بازی‌های معرفی شده برای کنسول پلی استیشن در کنفرانس E3، نگاهی بیاندازید.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، اولین گیمی بود که در کنفرانس E3 2019 معرفی شد.

Star Wars Jedi: Fallen Order

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، اولین گیمی بود که در کنفرانس E3 2019 معرفی شد. فیلمی 15 دقیقه‌ای از این بازی به نمایش درامد که آن را در ادامه می‌بینید.

Star Wars Jedi: Fallen Order، ترکیبی آشنا از محبوب‌ترین بازی‌ها را دارد مانند سری Uncharted و Dark Souls . با این تفاوت که فضای بازی دردنیای جنگ ستارگان شکل می‌گیرد.

جنگ‌هایی با اسلحه‌های لیزری، قابلیت‌های فرازمینی ویژه و آدم فضایی‌ها و سیاره‌هایشان تنها قسمتی از این گیم هستند. این بازی قرار است پانزدهم نوامبر برای کاربران PS4 عرضه شود.

عرضه رسمی فیفا 20 از تاریخ 27 سپتامبر 2019 آغاز خواهد شد.

FIFA 20

عشاق بازی‌های فیفا، امسال هم نسخه جدید را دریافت خواهند کرد. در  فیفا 20 نسخه جدید این بازی محبوب، قرار است به روز رسانی بزرگی اضافه شود که آن را از نسخه های قدیمی متمایز سازد.

مُدها-Modes- و استایل‌های جدید فوتبال در نسخه جدید گنجانده شده است.

عرضه رسمی FIFA 20 از تاریخ 27 سپتامبر 2019 آغاز خواهد شد.

Madden 20

شرکت EA ، امسال اولین بازی سبک فوتبال آمریکایی خود را هم معرفی کرد.

Madden NFL 20 قرار است از پانزدهم ژوئن، به صورت آزمایشی در دسترسی قرار گیرد. در نسخه آزمایشی، برای هر تیم نمایشنامه‌ای در نظر گرفته شده که در هر فصل بازی تغییر می‌کند. قابلیت‌هایی ننظیر X-Factor و  Superstar  نیز وجود دارد که به توانایی‌های ورزشی و شخصیتی بازیکنان مربوط می‌شود.

این تنها نقطه شروع است. تا به امروز تنها یک جلسه مطبوعاتی در کنفرانس E3 2019 برگزار شده و در روزهای آینده قطعا بازی‌های مهیج و جدید دیگری معرفی خواهند شد.

منبع

مرتبط:

سرمایه گذاری 500 میلیون دلاری اپل روی سرویس اشتراک بازی

دسته بازی استادیا گوگل زیر ذره‌بین

نوشته های مشابه

‫498 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا