موبایل

با گوشی جدید Moto Z4 موتورولا آشنا شوید

شرکت موتورولا رسما از گوشی هوشمند جدید و خوش‌قیمت خود تحت عنوان موتو زد 4 رونمایی کرد.

محصولی که به لطف مشخصات فنی قابل‌قبول و قیمت مناسب خود می‌تواند گوشی‌یی همچون پیکسل 3a گوگل و یا دیگر محصولات مشابه را به چالش بکشد.

این گوشی از قابلیت پشتیبانی از ماد 5G برخوردرا است. بدین معنی که با اتصال این ماد به بدنه دستگاه، می‌توان از فناوری پیشرفته 5G نیز بهره برد. موتو زد 4 از نمایشگر 6.4 اینچی اولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل بهره می‌برد و تقریبا 85 درصد از بدنه جلویی آن را این نمایشگر دربرگرفته است.

در دل بدنه این دستگاه، پردازنده میان‌رده اسنپدراگون 675 به کار رفته که از هشت هسته پردازشی بهره می‌برد. بار گرافیکی این دستگاه نیز به دوش تراشه آدرنو 608 است و یک رم 4 گیگابایتی نیز در کنار این تراشه، انجام وظیفه می‌کند.

این گوشی به حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز شده اما کاربران می‌توانند در صورت نیاز، از کارت حافظه میکرو اس‌دی برای ارتقای این حافظه استفاده کنند.

در خصوص قابلیت‌های عکاسی موتو زد 4 باید گفت که دستاورد جدید موتورولا در قسمت پشتی خود از یک دوربین 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 بهره می‌برد. این دوربین قادر است با ادغام چهار پیکسل در یک پیکسل، تصاویری با کیفیت بالا را ارائه دهد.

دوربین سلفی نیز به یک سنسور 25 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 مجهز شده که این دوربین نیز از فناوری ادغام چهار پیکسل در یک پیکسل که با نام Quad Pixel شناخته می‌شود، بهره می‌برد.

انرژی این دستگاه از طریق یک باتری 3600 میلی آمپری تامین می‌شود و اندروید 9 پای نیز سیستم آن را تشکیل می‌دهد. خوشبختانه ورودی 3.5 میلیمتری هدفون از این گوشی حذف نشده است.

عرضه موتو زد 4 از 13 ژوئن و با قیمت تقریبی 499 دلار آغاز خواهد شد. قیمت ماد 5G نیز شرکت نیز برابر با 199 دلار تعیین شده است.

با گوشی جدید Moto Z4 موتورولا آشنا شوید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا