پهپاد

DJI Storm : پیشرفته‌ترین پهپاد شرکت دی جی آی برای حرفه‌ای‌ها

این پهپاد را نمی‌توانید بخرید، یک تریلی تجهیزات و متخصصان را باید اجاره کنید

شرکت DJI یک نام شناخته شده در عرصه هواپیماهای بدون سرنشین است که ما پهپادهای آن مثل فانتوم یا مویک را دوست داریم اما به نظر می‌رسد حالا شرکت یک محصول هم برای حرفه‌ای‌ها ساخته که DJI Storm نام دارد.

دی جی آی استورم DJI Storm خیلی بی سروصدا ساخته شده و در واقع یک پهپاد حرفه‌ای است که این شرکت مشهور چینی آن را نمی‌فروشد بلکه فقط به نمایش گذاشته تا توانایی‌هایش را به رخ بکشد. شما البته می‌توانید از شرکت DJI بخواهید که یک تریلی مملو از متخصصان و تجهیزات را برای پرواز و تصویربرداری برایتان اعزام کند.

این پهپاد عملا حالت تجاری پیدا نکرده و تنها فیلم یوتیوبی آن منتشر شده اما بر اساس اطلاعات در دسترس این پهپاد قادر به حمل ۱۸.۵ کیلوگرم بار است.

این میزان برای حمل یک دستگاه فیلمبرداری سنگین مانند یک دوربین تصویربرداری Arri Alexa LF با لنز، سیستم بی سیم فوکوس DJI و همچنین گیمبال لرزش‌گیر Ronin 2  کافی است.

دی جی آی استورم DJI Storm می‌تواند تا ۱۸.۵ کیلوگرم بار را حمل کند
دی جی آی استورم DJI Storm می‌تواند تا ۱۸.۵ کیلوگرم بار را حمل کند

همانطور که در ویدیو مشخص است این پهپاد بسیار شبیه پهپاد Matrice 600 است که هم اکنون با قیمت ۵۰۰۰ دلار روی خود سایت DJI به فروش می‌رسد. پهپادی که می‌تواند ۶ کیلوگرم بار حمل کند و سرعتش به ۸۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. سایت دی جی آی می‌گوید این پهپاد می‌تواند برای مدت ۱۲ دقیقه با یک بار ۱۲ کیلوگرمی پرواز کند.

دی جی آی استورم

 

نیازی به گفتن نیست که پکیج جدید معرفی شده  یک هواپیمای بدون سرنشین بسیار گرانقیمت‌تر از آن چیزی است که روی سایت وجود دارد. خصوصا با توجه به اینکه فقط خود گیبمال Ronin 2 به تنهایی ۸۰۰۰ دلار قیمت دارد.

اما همچنان که در خود ویدیوی منتشر شده درباره این محصول دیده می‌شود اگر علاقه‌مند به استفاده از این محصول باشید باید یک ون کامل از تجهیزات و متخصصان پروازی مربوطه را از خود شرکت DJI اجاره کنید و به نظر می‌رسد شرکت این خدمات را برای فیلمبرداری حرفه‌ای ارایه می‌دهد.

اگر خواستید در این زمینه با شرکت DJI تماس بگیرید سراغ DJI Studio را بگیرید.

در واقع باید گفت که DJI Studio کسب و کار جدید این شرکت چینی تولید کننده پهپاد نیست بلکه این بخش سالهاست مشغول همکاری با فیلمسازان مختلف در آسیا است. اما نکته این است که تاکنون این بخش محدود به استفاده از پهپاد DJI Matrice 600 و دوربین A7S II  سونی یا DJI Inspire 2 بوده است اما حالا به نظر می‌رسد این شرکت خود را برای استفاده از تجهیزات متنوع‌تر بر اساس نیاز مشتریان هم آماده کرده است.


شرکت دی جی آی یک تریلی مملو از تجهیزات برای فیلمسازان آماده کرده است
شرکت دی جی آی یک تریلی مملو از تجهیزات برای فیلمسازان آماده کرده است

منبع

مرتبط:

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مشخصات فنی و قیمت ایرباد بی سیم شیائومی فلیپ بادز پرو Xiaomi FlipBuds Pro گفت:

    نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    جدیدترین جزئیات از گوشی هوشمند منعطف شیائومی

    مقایسه پاور بانک شیائومی ردمی PB200LZM با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت با شیائومی می پاور بانک 2C PLM06ZM با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت

    قیمت ساعت هوشمند ایمیلب KW66 شیائومی – Xiaomi IMILAB KW66

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا