موبایل

گوشی اوپو Reno Z معرفی شد

شرکت اوپو به طور رسمی‌از چهارمین عضو خانواده گوشی‌های سری Reno خود تحت عنوان Reno Z رونمایی کرد.

این گوشی از نمایشگر 6.4 اینچی امولد با رزولوشن فول اپچ‌دی پلاس و مقاوم در برابر قطرات آب بهره می‌برد. در قسمت بالایی و میانی این نمایشگر، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

این نمایشگر از قابلیت HDR 10 پشتیبانی می‌کند و در دل آن، حسگر اثر انگشت برای بازگشایی قفل دستگاه تعبیه شده است.

مرتبط: گوشی Oppo Reno از 13 خرداد در امارات عرضه می‌شود

و اما در قسمت پشتی بدنه، سیستم دوربین دوگانه‌ای را مشاهده می‌کنید که از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی و سنسور ثانویه عمیق 5 مگاپیکسلی برخوردار است.

نیروی پردازشی اوپو Reno Z توسط پردازنده هلیو P90 تامین می‌شود. این چیپست در کنار خود رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی را می‌بیند.

البته این گوشی در مدل مجهز به رم 8 گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز عرضه می‌شود. سیستم عامل این گوشی نیز اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری اختصاصی ColorOS 6 است.

محصول جدید اوپو به یک باتری 4035 میلی‌آمپری مجهز شده و قابلیت شارژ  سریع VOOC 3.0 نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به برخورداری از تراشه NFC و پشتیبانی از Dolby Atoms برای ارتقای تجربه شنیداری اشاره کرد.

این دستگاه در رنگ‌های مشکی، صورتی، سفید و نارنجی عرضه خواهد شد. فروش رسمی‌ Reno Z از ششم ژوئن و با قیمت 362 دلار در کشور چین کلید خواهد خورد.

گوشی اوپو Ren Z معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا